Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2003 #41 Del Skrevet 18. november 2003 Fin den :D Så lenge du ikke lar Bardot fortsette å eldes. Hun er kanskje ikke så mye å skryte av idag? Hverken utenpå eller inni Det var da ikke pent sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 18. november 2003 Forfatter #42 Del Skrevet 18. november 2003 Det var da ikke pent sagt... Kanskje ikke. Jeg har ikke så sans for dama slik hun framstår idag, rett og slett. Hun har blitt en ganske ekkel maskot for laaangt til høyre brune krefter i Frankrike, og jeg synes dyrevern greia hennes går langt over streken. Ok, så jeg trekker tilbake "utenpå", den var ufin, men står fast ved "inni". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #43 Del Skrevet 18. november 2003 Det er greit det Løwen! Syns ikke hun er noe fin lenger jeg heller, men likte blondie-greia hennes fra før hun ble en dyreelskende rynkehaug med svart kajal.... Denne syns jeg var litt sexy da, men jeg er på jakt etter noe bedre - bare så det er sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #44 Del Skrevet 18. november 2003 en dyreelskende rynkehaug med svart kajal.... Noen ganger ler jeg meg ihjel av du!!!! I hjel!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 18. november 2003 Forfatter #45 Del Skrevet 18. november 2003 Sexy var den! Men jeg likte din forrige og jeg, litt fin og 60-talls uskyldig ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #46 Del Skrevet 18. november 2003 Altså, Løwis før din tid var Suz en tiger.... Så nå ptøver un å være begge deler. Litt usikker på om jeg liker det. Har litt på følelsen at hun gjør det for å tekkes du... At Løwer liker Tigre bedre enn glamourpiker.... Hm...*Glammy går i tenkeboksen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 18. november 2003 Forfatter #47 Del Skrevet 18. november 2003 As if ... Næmen, er det "ny avatar" dagen? Nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #48 Del Skrevet 18. november 2003 Du er jo også ny!!! Syns den der er så fin jeg... Me like :D Var jeg slem mot Bardot... det med rynkehaugen... :oops: Prøver slettes ikke å tekkes Løwen - phøy - tigre er jo best må du forstå. Vil bare finne mitt egentlige jeg - få uttrykt mitt sanne jeg *floskelsmiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #49 Del Skrevet 18. november 2003 :D Så, boys and girls, øh, Løwer og Tigre mener jeg, dere liker mitt nye jeg? Hva syns man? Ellers så har jeg et meget vakkert bilde av meg selv i nisselue Nei, ærlig... bruke denne??? Og hvis det nå kommer en kommentar om at det ligner på meg, så er dagen redda Suz, Brigitte lot seg avbilde med en utstoppet sel, som hun latet som var levende, selv om du kunne se glassøynene, tynnkledd angivelig på Sydpolen, med kajal! VÆR STYGG med rynkehaugen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 18. november 2003 Forfatter #50 Del Skrevet 18. november 2003 Det er ikke på langt nær god nok for deg, baby. Men i mangel av ditt egne smellvakre selv, så får vi vel heller nøye oss med Kate ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #51 Del Skrevet 18. november 2003 Det er ikke på langt nær god nok for deg, baby. Men i mangel av ditt egne smellvakre selv, så får vi vel heller nøye oss med Kate ... Smiske-Løwen... Ikke slutt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #52 Del Skrevet 18. november 2003 Det er ikke på langt nær god nok for deg, baby. Men i mangel av ditt egne smellvakre selv, så får vi vel heller nøye oss med Kate ... Bare henger meg på denne jeg - det var så godt sagt :D Alvorlig; liker den avataren der veldig godt og ja - det ligner på deg... gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2003 #53 Del Skrevet 18. november 2003 Kanskje ikke. Jeg har ikke så sans for dama slik hun framstår idag, rett og slett. Hun har blitt en ganske ekkel maskot for laaangt til høyre brune krefter i Frankrike, og jeg synes dyrevern greia hennes går langt over streken. Ok, så jeg trekker tilbake "utenpå", den var ufin, men står fast ved "inni". OK, da er vi enige da. Det var utenpå-greia jeg reagerte på. "Gammal = stygg", liksom. Men jeg vet jo at du ikke mente det sånn. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 18. november 2003 Forfatter #54 Del Skrevet 18. november 2003 Gammel er ikke lik stygg. Men det er noe som heter å eldes med verdighet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #55 Del Skrevet 18. november 2003 Gammel er ikke lik stygg. Men det er noe som heter å eldes med verdighet ... Det kan du ikke beskylde Brigitte for nei... huttetu *grøssesmiley* :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2003 #56 Del Skrevet 18. november 2003 Hm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #57 Del Skrevet 18. november 2003 Her smiskes det og kommes til enighet over en lav sko! Me Like!!!! Me Like A Lot!!! Se så, nå er alle venner og vel forlikte. Kunne ikke vært bedre! *Sukker lykkelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #58 Del Skrevet 18. november 2003 Blir litt urolig når det ikke er noe å være uenig om... Betyr det at jeg må tilbake på jobb???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2003 #59 Del Skrevet 18. november 2003 Høh! Smisking my ass. Forskjell på å være enige og å smiske, vel! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #60 Del Skrevet 18. november 2003 :o De smiska med meg, sa jeg var pen og sånt :oops: Også var de enige med du :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå