Gå til innhold

Det er mandag!

Gyldenløwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp :Nikke: Og du burde vaske hodet ditt med gønnsåpe! Den gjelder deg og Suz! :fy: Grisejenter! :wink:

HÆH!??? :o :x

Ikke pokker om jeg skal vaske noe som helst med grønnsåpe...pføy!

Mye av min sjarmerende personlighet er basert på at jeg er pervers i hodet, rå i munnen og nusselig utenpå, så her skal det ikke vaskes nei! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg har den gode dagen din gått over

Nei, egentlig ikke :D (Jeg er bare ikke så veldig flink til å leke hard-to-get :ler: Sur var ikke greia jeg forsøkte meg på ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

HÆH!??? :o :x

Ikke pokker om jeg skal vaske noe som helst med grønnsåpe...pføy!

Mye av min sjarmerende personlighet er basert på at jeg er pervers i hodet, rå i munnen og nusselig utenpå, så her skal det ikke vaskes nei! :frustrert:

:o Jeg vasker heller ikke no med grønnsåpe, og hvorfor HODET??? Munnen hadde vel vært mer på sinn plass...

Suz, er du borte igjen nå?? Kly-hynk.... Nå er jeg jo aleine med han derre skumle skabbete-hard-to -get luse-Løwisen. Og det er litt skummelt, du vt jo hvordan Løwer er :roll: *lister seg ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, men nå sitter jeg og snakker med Glammy i telefonen så det må bli når vi har snakka ferdig :ler:

Ikke kaste snøball da - det er farlig! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fin den :D Så lenge du ikke lar Bardot fortsette å eldes. Hun er kanskje ikke så mye å skryte av idag? Hverken utenpå eller inni :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...