Gyldenløwe Skrevet 17. november 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 17. november 2003 Løwen prøver så hardt å tekkes deg at til og med jeg blir imponert! Pøh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. november 2003 #22 Del Skrevet 17. november 2003 Jepp Og du burde vaske hodet ditt med gønnsåpe! Den gjelder deg og Suz! :fy: Grisejenter! HÆH!??? :o :x Ikke pokker om jeg skal vaske noe som helst med grønnsåpe...pføy! Mye av min sjarmerende personlighet er basert på at jeg er pervers i hodet, rå i munnen og nusselig utenpå, så her skal det ikke vaskes nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. november 2003 #23 Del Skrevet 17. november 2003 Pøh Si meg har den gode dagen din gått over :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 17. november 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 17. november 2003 Si meg har den gode dagen din gått over Nei, egentlig ikke :D (Jeg er bare ikke så veldig flink til å leke hard-to-get Sur var ikke greia jeg forsøkte meg på ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #25 Del Skrevet 17. november 2003 HÆH!??? :o :x Ikke pokker om jeg skal vaske noe som helst med grønnsåpe...pføy! Mye av min sjarmerende personlighet er basert på at jeg er pervers i hodet, rå i munnen og nusselig utenpå, så her skal det ikke vaskes nei! :o Jeg vasker heller ikke no med grønnsåpe, og hvorfor HODET??? Munnen hadde vel vært mer på sinn plass... Suz, er du borte igjen nå?? Kly-hynk.... Nå er jeg jo aleine med han derre skumle skabbete-hard-to -get luse-Løwisen. Og det er litt skummelt, du vt jo hvordan Løwer er *lister seg ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #26 Del Skrevet 18. november 2003 Ta daaa!!! Her er jeg igjen... men nå var det ingen her nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #27 Del Skrevet 18. november 2003 :D Jammen, nå er jeg her !!!!!!!!!!! Leke leke leke leke Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #28 Del Skrevet 18. november 2003 Må ha litt mere kaffe baby - så leke!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 18. november 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 18. november 2003 Her jeg sitter snør det utenfor :D Kanskje de blonde frøkner vil være med ut og leke i snøen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #30 Del Skrevet 18. november 2003 OK, men nå sitter jeg og snakker med Glammy i telefonen så det må bli når vi har snakka ferdig Ikke kaste snøball da - det er farlig! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #31 Del Skrevet 18. november 2003 :D Sitter i en viktig og personlig telefon, leke etterpå, masse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 18. november 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 18. november 2003 Damer, ass ... Hvilken snøball? *hendene på ryggen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #33 Del Skrevet 18. november 2003 Damer, ass ... Hvilken snøball? *hendene på ryggen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #34 Del Skrevet 18. november 2003 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 18. november 2003 Forfatter #35 Del Skrevet 18. november 2003 Når damer prater sammen og smiler sånn er'e j*vlig skummelt :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #36 Del Skrevet 18. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #37 Del Skrevet 18. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2003 #38 Del Skrevet 18. november 2003 Se på avataren min!!! Fin??? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 18. november 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 18. november 2003 Fin den :D Så lenge du ikke lar Bardot fortsette å eldes. Hun er kanskje ikke så mye å skryte av idag? Hverken utenpå eller inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. november 2003 #40 Del Skrevet 18. november 2003 :D Yes, der fikk du jo tilbake noen av tigerstripene dine gitt! Flottings, flink jente! Stolt av du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå