Gyldenløwe Skrevet 17. november 2003 #1 Del Skrevet 17. november 2003 Og for en gangs skyld er det en bra mandags morgen! Jeg reiser til Barcelona med en svææær vennegjeng på torsdag, og vi skal bare feste hele helgen. Jeg får vite instillingen til drømmejobben denne uka. Kompisen min leverer hovedoppgaven sin idag. Og så hadde jeg en innmari fin helg Idag er det klemmer til alle på meg! :klem2: (Og til de som skulle synes jeg er uforskammet og ekkelt upassende glad: Og en :klem2: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. november 2003 #2 Del Skrevet 17. november 2003 Hei Løwen!!! Du var påfallende happy i dag ( ).... Hva har du drevet med... :fy: Neida jeg bare tuller med deg. Veldig glad for at du har det bra i dag og at du hadde ei fin helg! Helt sikkert fortjent Suz - som er i "greit nok" humør og ikke skal til no Barcelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. november 2003 #3 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg har det også slik i dag, selv om jeg ikke har noe spennende å se fram til! Deilig å være litt mandagsfrisk innimellom! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 17. november 2003 #4 Del Skrevet 17. november 2003 Barcelona er en herlig by, det er fint å reise dit på denne tiden når varmen ikke er så kvelende. Jeg har bla. gjort unna juleshoppingen min der ved flere anledninger :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 17. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 17. november 2003 Hakke gjort noe gærnt jeg, Suz. Vært snill Løwe, jeg Vet ikke om det blir mye juleshopping, men poenget med turen er rett og slett julebord :D Et litt utvidet julebord kanskje ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #6 Del Skrevet 17. november 2003 :D Hatt fin helg du Løwen? Så bra da, det har jeg og. Barcelona, din LurveLøwe. Jeg skal til Stavanger jeg, og jobbe fra torsdag til søndag. Du får tenke litt på meg da, når du sitter der med paraplydrinker under palmene :blunke: Ha en fortsatt strålende mandag. Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 17. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 17. november 2003 Skal se om ikke jeg får til det, Glammy Men det er klart, med så mange mørkhårede, frodige senoritas rundt meg kan det jo hende at de hjemlige blondiner ... eh ... blekner litt As if Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #8 Del Skrevet 17. november 2003 :o Da får de bare blekne da, blondinene altså! Driter vel jeg i. Var bare et høflig lite spørsmål, send Glammy en tanke, lissom, men hvis det ble for mye for deg så bare glem det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 17. november 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 17. november 2003 Næmen Glæmmis! Var ikke sånn ment vet du Skal tenke masse på deg! Jeg skal ha skilt rundt halsen med "Property of Glammy"! Kidnappe deg og ta deg med til Barca i bagasjen! Men jeg lover i hvertfall å sende en varm tanke Stavanger. Adressert til en søt, rosa, blond knockout på jobbbesøk, da kommer den sikkert fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 17. november 2003 #10 Del Skrevet 17. november 2003 Takk for klemmen, du skal få lov til å sprudle så mye du vil, det smitter nemlig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #11 Del Skrevet 17. november 2003 :oops: OKI.... Øh, det med kidnapping hørtes ganske forlokkende ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 17. november 2003 #12 Del Skrevet 17. november 2003 Sender en klem rigth back at ya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 17. november 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 17. november 2003 Grouphug! :D Den er grei Glammy. Men da må du ikke bli engstelig hvis noen hiver seg over deg på gata og stapper deg ned i en spesialformet Glammy-Samsonite (m/rose pusefor og sminkespeil) og kjører deg i full fart til Gardermoen. Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #14 Del Skrevet 17. november 2003 :D I am game! Vil ha sånn koffert, nå!!!! Hvordan kunne du gjette det med rosa puse-for og sinkespeil, a Løwis? Det er jo drømmen? *sukker henført og drømmer om Barcelona med Løwen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 17. november 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 17. november 2003 Løwer vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #16 Del Skrevet 17. november 2003 Løwer vet. :oops: Er du sånn psynsk Løwe du da, kanskje? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. november 2003 #17 Del Skrevet 17. november 2003 Dere er morsommere enn dere aner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #18 Del Skrevet 17. november 2003 SUUUUUZYYYYYYYYYY!!!! HVOR HAR DU VÆRT I HELE DAG????? Har savna du så fælt *koooose kooose med Suz, mmmmmmmmgh* :kysse: Øh, forresten, hva mener du med morsom??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. november 2003 #19 Del Skrevet 17. november 2003 Hm... morsom... ? Har vært litt på jobb i dag og må snart til bake dit... Sorry... :-? Dere er så morsomme når dere flørter OK. Løwen prøver så hardt å tekkes deg at til og med jeg blir imponert! Savna deg og! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 17. november 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 17. november 2003 psynsk Løwe Jepp Og du burde vaske hodet ditt med gønnsåpe! Den gjelder deg og Suz! :fy: Grisejenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå