Irina85 Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 For en mnd siden sà ble jeg kjent med en herlig fyr. Vi har nå datet en stund og jeg liker han veldig godt. Det er første gang jeg noen gang går ut med, el har ett forhold til en steinbukk (jeg tror en del på dette med stjernetegn og personlighet). Er det sant at de ofte er veldig usikkre o tilbaketrukkende i starten???Foreksempel hvis vi skal ut å spise el noe så er er det alltid jeg så må bestemme hva og hvor. Jeg føler han liker meg veldig godt men ikke helt tør å vise det, og siden han er såpass sjenert blir jeg tilbaketrukken selv (hvis jeg liker en person liker jeg å vise det). Jeg vet at man selfølgelig ikke trenger å kaste seg inn i ett forhold med en gang, men jeg skulle like å vite hva han egentlig føler og vil (føler det er litt tidlig å komme inn på en sånn diskusjon). Når vi er sammen så har vi det alltid veldig gøy, vi ler og prater uten problemer, tror aldri en mann har fått meg til å le så mye. Sexen er også bra, men jeg føler at den kunne vært enda bedre, at det er en del av han som ikke slipper seg helt løs. Dette er første gang jeg opplever noe sånt, føler alltid at jeg er den mest sjenerte. Hele denne usikkerheten gjør at jeg får litt hetta, selvom jeg egentlig er sikker på at han liker meg veldig godt.Han virker heller ikke usikker i andre situasjoner, bare når det gjelder "oss". Jeg er selv jomfru så de to stjernetegnene burde jo klaffe bra siden de begge er jordteng. Er det noen som har erfaringer med steinbukkmenn?? Eller andre tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 BA ha ha ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg tror på julenissen, men har fortsatt ikke sett han lande på taket mitt med sleden og klatre ned i pipa. Stjernetegn er underholdning, det er ikke noe annet. Beklager å ødelegge spenningen i livet ditt. Eksempelvis så skal jeg garantere deg at min personlighetstrekk eller væremåte vil passe like godt til alle stjernetegnene. Den dagen de er så konkret at det de sier er enten feil eller riktig så skal jeg respektere dem. Men den dagen vil du aldri se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 Er en steinbukk selv. Selv om jeg er kvinne så kjenner jeg meg igjen. Jeg kan også være usikker, og det er ofte i forhold med et annet menneske. Jeg liker også å la andre velge mat, film, osv... Det kan hende at han trenger tid, og bekreftelse fra deg at du liker han før han slipper seg løs sammen med deg. Tror at vi som er steinbukk trenger trygghet og vite hvor vi står lissom... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irina85 Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 29. juni 2011 Er en steinbukk selv. Selv om jeg er kvinne så kjenner jeg meg igjen. Jeg kan også være usikker, og det er ofte i forhold med et annet menneske. Jeg liker også å la andre velge mat, film, osv... Det kan hende at han trenger tid, og bekreftelse fra deg at du liker han før han slipper seg løs sammen med deg. Tror at vi som er steinbukk trenger trygghet og vite hvor vi står lissom... Lykke til! Takk!! hyggelig at noen svarer seriøst ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg er sammen med en steinbukk, og han er ikke slik du beskriver i det hele tatt Da vi datet i starten, så var det alltid han som tok intiativ til å gjøre ting - se på den og den filmen, spise der og der. Det er faktisk en av de tingene jeg satte stor pris på hos han, ettersom jeg selv ikke liker å velge film/mat etc. Selv i starten, var han veldig ærlig og åpen i forhold til hvordan han følte om meg...tror han fikk følelser for meg myye tidligere enn det jeg gjorde for han, og var veldig åpen om det. Jeg er skorpion, btw Har han noen flere "steinbukk-trekk" ved seg, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #7 Del Skrevet 29. juni 2011 Ah, hadde vært interessant med noen flere innspill i denne tråden Er sammen med en steinbukk selv, og lurer også på om han er en typisk steinbukk med steinbukktrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 29. juni 2011 #8 Del Skrevet 29. juni 2011 Stjernetegn er typisk bullshit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå