Gjest venninne.. Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Er det greit å ligge med din beste venninnes eks kjærestes? Det er 15 år siden de var i lag, har begge vært gift siden med hver sine folk og hatt flere forhold hver etter det.. Men jeg klarte nå å gjøre det, og hun er sint på meg! Er det så galt ? Det var hun som gjorde det slutt den gangen.. Var det så ille av meg ?
camze Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Jeg vet ikke helt jeg, JEG hadde ikke kommi til å synes det var ok, men det er no meg da..
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Hvorfor er ekser fyfy når det var hun som slo opp?
Gjest navnelapp Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Er det 15 år sidan dei var saman? Då har ho ikkje så mykje ho skulle ha sagt, syns eg. Men Eg hadde ikkje gjort det viss eg ikkje var sikker på at han var den rette for meg. Ein ONS med ei venninne sin eks er nok meir trøbbel enn glede.
Gjest Armule Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Jeg hadde ikke sagt noe på det, det er tross alt snakk om femten år. Du får spørre henne om hun fortsatt har følelser for ham, hvis ikke burde det da ikke være noe problem.
Gjest NozMonster Skrevet 29. juni 2011 #7 Skrevet 29. juni 2011 jeg synes det kommer litt ann på hvor gamle de var da de var sammen, og hvor lenge de var sammen...var de 15 år og var sammen i 2 mnd, så synes jeg ikke hun bør være så sint! men om de var sammen over tid, og det var mye følelser involvert, så er det forstålig at hun er sint! selv har jeg blitt dolket i ryggen av min beste venninne siden vi var 5 år, hun stjal 2 av mine kjærester i ungdomsstiden, og med den ene var de kjærester i hemmlighet til jeg oppdaget dem! jeg visste ikke mine arme råd da, men det er ikke verdt å la gutter komme imellom vennskap som har vært gjennom hele livet! 1
Gjest venninne Skrevet 29. juni 2011 #8 Skrevet 29. juni 2011 da har jeg vel mistet den beste venninnen jeg noen gang har hatt pga 3 timers senge hygge.. sexen var fantastisk den, beste noen sinne faktisk, men det var det ikke verdt..
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #9 Skrevet 29. juni 2011 Ja, det er greit å ligge med noen som er singel. Ekser eier ikke hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #10 Skrevet 29. juni 2011 Jeg tror jeg hadde blitt litt sjokka om min beste venninne hadde gjort det, men jeg er nok en del yngre enn dere. Dessuten er det jo en eks, ikke en kjæreste. 15 år er lang tid, så hun kan vel egentlig ikke si noe på det. Er ikke hun ferdig med ham da?
Daniel84 Skrevet 30. juni 2011 #11 Skrevet 30. juni 2011 Hvorfor si det til venninnen din i det heletatt? Unødvendig.
Antlers Skrevet 30. juni 2011 #12 Skrevet 30. juni 2011 Om en venninne virkelig var forelsket i en av mine ekser, og ønsket å være i et seriøst forhold med vedkomende, kunne jeg nok akseptert det (selv om jeg overhodet ikke hadde likt det). Men å bare ha seg med vedkommende for gøy - nei, da hadde hun ikke vært en venninne lenger. Det har ikke noe med å gjøre at jeg fortsatt har følelser for noen av eksene mine. Det føles bare feil at ei som står meg såpass nær plutselig skal være intim og fortrolig med en som tidligere har stått meg nær på samme måte. Det blir bare problemer ut av det, siden nåtid møter tilbakelagt kapittel i uskjønn forening. Det er selvsagt nyanser her. Er du bestevenninne eller mer "bekjent"? Om det er snakk om en eks som det ble slutt med ganske nylig er det nulltoleranse. Barneskolekjæreste derimot er null problem. 15 år er langt tilbake i tid, men det kommer jo an på hvor gamle de var, hvor seriøst forholdet var, og ikke minst hennes følelser rundt det. Det er ikke ulovlig å ha sex med en veninnes eks, men ifølge de uskrevne reglene er det alt annet enn greit.
Erotisk Flukt Skrevet 9. juli 2011 #13 Skrevet 9. juli 2011 Hun har vel strengt tatt ikke noe med det å gjøre lenger. Er ikke som på barneskolen at man "tikker" det man vil ha. De var sammen, men gikk til hvert sitt. Mulig bruddet har vært vanskelig for henne siden hun reagerer på denne måten, eller at hun tenker at du har hatt lyst på han helt siden de var sammen, for da ser hun på deg som fiende. Men som jeg liker å si: Sharing is caring ;-) -Domino
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå