Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #1 Skrevet 17. november 2003 ok siste inspurt før min første eksamen på universitet imorgen! har lest og lest og føler meg helt pumpa..men jeg bår det bare ikke til å sitte..kanskje det er for mye???!! kanskej det bare kommer av seg selv imorgen? gudenes vet...gruer meg sinnsykt hvertfall!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 17. november 2003 #2 Skrevet 17. november 2003 Lykke til, det går sikkert bra
Labella Skrevet 17. november 2003 #5 Skrevet 17. november 2003 Du kan nok mer enn du føler akkurat nå. Når man har sittet og lest og lest er det veldig lett å få følelsen av at man ikke kan noe som helst - men det er der! Du klarer nok helt sikkert å hente fram kunnskapen når du får eksamensoppgaven! Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #6 Skrevet 17. november 2003 uff ja jeg håper så innderlig på det! for nå føles hele huet mitt tomt! jeg blir bare oppgitt av å lese..dete r jo ikke mulig å huske 3000 sider!!det er umulig!!! arg jeg begynner snart å grine! tenk om jeg skulle stryke.brukt et halv år på ingenting da:(
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #7 Skrevet 17. november 2003 jeg blir gal!! rett og slett bare slike sammenligningsoppgaver og da klarer jeg ikke noe!!!!!!! arg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå