elliane Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Vurderer å klippe meg i ferien. Har langt slitt, tykt og brusete hår. Det er absolutt mest handterlig når det er langt. Dessuten har eg et litt traumatisk forhold til å klippe hår. Har vel egentlig kun erfaring med å være mer fornøyd før enn etter klipp. Føler rett og slett at frisører her jeg bor har for lite kunnskap om problemhår og klipp. Har veldig lyst på mer frisyre, en mer typete look. Kort er uaktuelt for min hårtype. rømmen er en frisyre som kan være ok både stylet med glattetang, men som og kan fungere med naturleg fall og krøller. Kunne og tenkt meg lugg men er usikker pga mye fall. Så om noen har gode tips om dyktige frisører i Kristiansand blir jeg veldig glad. Blir og glad for bilder og tips vedr frisyrer.
Gjest Hannee Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Adam og Eva trives jeg godt med! Særlig en der som heter Marie. Hun har selv helt crazy sveis, men ser hva slags personlig stil kundene trenger. På meg har hun kommet med forslag som jeg har digga, og har nå endelig fått en sveis jeg liker. Hun lagde en sveis til meg som fungerer med glattetang, og også fall og litt krøller. Lagde en pannlugg litt på siden, som får skikkelig volum. Hår til litt lengre enn skuldrene. Og du kan spørre henne om å få en klipp som er lett å style, også anbefaler hun produkter og sier hvordan du bør gjøre det. Men er dyrt, sist betalte jeg ca. 700kroner.
elliane Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2011 Tusen takk for svar:) At det koster noe gjør ingenting bare jeg bli fornøyd, da er det verdt det. Skal sjekke om Adam og Eva og gjerne da Marie har ledig.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Tango frisør i enden av markens (den enden mot vannet). Spesielt fornøyd med Silje, hun er utrolig flink. Jeg har vært veldig fornøyd med de frisyrene hun har gitt meg. Hun er den første som har sett at mitt hår har behov for tynning for at det skal legge seg riktig (jeg har tynt fint men masse hår..)
Gjest Hannee Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Bare hyggelig! Synes det er trist at jeg skal flytte og ikke kan dra dit lenger. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå