Gå til innhold

Typen varer bare i 5 min

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder uansett om vi har langt eller kort forspill. Når han først kommer inni går det maks 5 min, noen ganger mindre. Han synes detter er leit. Hvis jeg rir han varer det kanskje litt lengre, men er bare snakk om et par min maks.

Heldigvis klarer han å holde på i noen minutter etter han har hatt utløsning, men igjen,- jeg savner å ha selve samleie litt lengre.

Råd noen?!?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han kommer så jeg ser ikke helt hva problemet deres er?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kommer så jeg ser ikke helt hva problemet deres er?

Så lenge HAN kommer er det greit mener du??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge HAN kommer er det greit mener du??

Så lenge HAN kommer mener kvinnene på KG at det er greit, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Stopp rett før han kommer, og kos litt før dere begynner på igjen. Fortsett sånn en stund, så holder han nok lengre etter hvert. :)

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge HAN kommer mener kvinnene på KG at det er greit, ja.

Vel, jeg er ikke blant dem.

Dessuten er det digg å ha samleie mer enn 5 min, uavhengig av orgasme.

Gjest Consensio
Skrevet

Man trenger ikke ha forspill og så penetrering.

Ha forspill, penetrer litt, bytt stilling, lek innimellom med hverandre, slikk og sug osv.

At en mann kommer etter 5 minutter med kun penetrering er jo ganske vanlig vil jeg tro.

• Liker 1
Gjest Fable
Skrevet (endret)

Du vet at et vanlig samleie i gjennomsnitt i denne ganske verden varer i ca 5 - 10 minutter?

Så er ikke unormalt i det heletatt, er faktisk det som er vanlig.

(Da mener jeg i ren penetrering, ikke forspill.)

Endret av Fable
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm.. da har jeg vært heldig med mine tidligere partnere. Samleiene har alltid vart mye lengre enn som så. (ja, penetrering)

5 min er sikkert en overdrivelse. Tipper det er nærmere 3 min. Det er i alle fall sånn at med en gang han er i gang, venter jeg bare på at han skal komme, og det skjer før jeg får sukk for meg.

Skrevet

Min holder i 10-15 sekunder så skjønner ikke hva du mener med at 5 min er kort tid? 4 min er gjennomsnittlig tid etter penetrering...

Så hva klager du på? Jeg syns menn skal få komme når de kommer uten at de skal føle press på seg til å vare...da forsvinner jo den ekte nytelsen....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har samleie med min, kan han holde ut ganske lenge ... men han må stoppe hele tiden på veien, fordi han må holde igjen :fnise:

Ofte sier han:Når ble det farlig godt! eller Nå må vi roe ned litt!

Da skjønner jeg at nå er det like før :strix:

Skrevet

du burde kanskje finne deg en ny type.. en som kun varer i 5 minutter er ikke mye mann ass haha...

5 minutter høres jo ut som en gutt på ungdomsskolen som får sitt første ligg :P

de mennene jeg ligger med holder ut så lenge det er nødvendig, 15 minutter 1 time you name it...

:rodmer:

• Liker 1
Skrevet

du burde kanskje finne deg en ny type.. en som kun varer i 5 minutter er ikke mye mann ass haha...

5 minutter høres jo ut som en gutt på ungdomsskolen som får sitt første ligg :P

de mennene jeg ligger med holder ut så lenge det er nødvendig, 15 minutter 1 time you name it...

:rodmer:

Er det deg på bildet når man trykker seg inn på profilen?

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er nok ikke så uvanglig. Hva med å stoppe litt underveis, sakte litt ned på farten. Som noen sa over, å stoppe like før orgasme hos ham for så å starte opp igjen og igjen stoppe like før gjør at kroppen hans lærer seg mer hvordan han selv kan styre den stoppinga og han kan selv få mer kontroll over orgasmen. Dette er den metoden som brukes for for tidlig sædavgang (som der IKKE er snakk om her), som også sikkert kan brukes for dem som ønsker å forlenge tiden før utløsning.

Noe annet som også kan funke er å gi ham en orgamse først, før samleie slik at han er litt mer sliten og uttømt. Det funka i alle fall alltid for oss, når mannen min i perioder var "overkåt" og kom med en gang vi starta. Han var klar igjen etter 10 min og da kunne det vare en del lenger. For oss hjelper også hyppig sex, igjen fordi han da ikke er superoverkåt allerede når vi setter i gang, men litt mer metta og rolig og kan da også holde lenger.

• Liker 1
Skrevet

Er det deg på bildet når man trykker seg inn på profilen?

mhm

Gjest Gjest
Skrevet

Gjennomsnittet er 3 minutter så slutt å klag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok ikke så uvanglig. Hva med å stoppe litt underveis, sakte litt ned på farten. Som noen sa over, å stoppe like før orgasme hos ham for så å starte opp igjen og igjen stoppe like før gjør at kroppen hans lærer seg mer hvordan han selv kan styre den stoppinga og han kan selv få mer kontroll over orgasmen. Dette er den metoden som brukes for for tidlig sædavgang (som der IKKE er snakk om her), som også sikkert kan brukes for dem som ønsker å forlenge tiden før utløsning.

Noe annet som også kan funke er å gi ham en orgamse først, før samleie slik at han er litt mer sliten og uttømt. Det funka i alle fall alltid for oss, når mannen min i perioder var "overkåt" og kom med en gang vi starta. Han var klar igjen etter 10 min og da kunne det vare en del lenger. For oss hjelper også hyppig sex, igjen fordi han da ikke er superoverkåt allerede når vi setter i gang, men litt mer metta og rolig og kan da også holde lenger.

Takk for gode råd. Tror vi må bli flinkere til å ta "pauser" så han varer lengre. Ja, ellers pleier det å hjelpe hvis vi har sex flere ganger. Da varer han lengre.

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittet er 3 minutter så slutt å klag.

Jeg bryr meg ikke om hva som er gjennomsnittet. Ingen av oss er fornøyd med 3-5 min. Så lenge det går an å forlenge det, så vil vi gjøre det.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...