AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Hei, vi sitter og tenker på "Hanne på landet" - hva kommer dette av? Er det en barnesang? Eller en TV-serie? På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 Kom an, ingen som vet det? Jeg finner ingenting brukbart med Google, bare blogger av haugevis med Hanner som bor på landet.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Kanskje det har noe med Hanne Kroghs gøy på landet?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 Den hadde jeg aldri hørt før... Artig! Ja, kanskje det er greia...!?
United Stars Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 (endret) Når jeg var yngre pleide farmor å si "Hanne på landet med melkespannet" eller noe i den duren. Det var også noe annet hun pleide å si til akkurat det, men det husker jeg dessverre ikke. Kanskje det er en del av en regle/klappelek fra da hun var yngre.. Endret 3. juli 2011 av United Stars
Gjest Nigiria Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 Det er et barnerim..? "Hanne på landet, tissa i spannet, spannet var for lite, Hanne måtte drite".
bananbra Skrevet 3. juli 2011 #7 Skrevet 3. juli 2011 (endret) Hanne på landet tissa i spannet, spannet var for lite, Hanne måtte drite. Red.: Sorry, så ikke at Nigiria allerede hadde svart:) Endret 3. juli 2011 av bananbra
Plommetreet Skrevet 3. juli 2011 #8 Skrevet 3. juli 2011 Det var en TV-serie fra 70-tallet. Mener den het "Gøy på landet" eller noe. En av hovedfigurene var Hanne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå