Ridderspore Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Styrer med dette med bordkart og lurer på om jeg skulle bestille det fra disse http://www.kortshop.no/index.php?cPath=21 Er det noen som har erfaringer med dette firmaet? Endret 29. juni 2011 av Ridderspore
Frøken Mitzi Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Har ikkje prøvd bordkartet deira, men har berre gode ord å seie både om takkekort, julekort og kalendarar frå Kortshop. VEldig god service med hygglige jenter!
Frøken Mitzi Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Når det er sagt, trur eg akkurat bordkart hadde eg valgt å lage sjølv, framfor å betale 500 kr for å få det trykt hos dei.
Waterlilli Skrevet 2. juli 2011 #4 Skrevet 2. juli 2011 Har ingen erfaring fra denne siden, men ville bare anbefalle Vistaprint. Vi bestilte inbydelser og er kjempefornøyde. Leverte mye raskere enn forespeilet.
bobbi Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 Vi har akkurat sendt ut våre invitasjoner, bestilt fra kortshop. Kjempe rask og hyggelig kundebetjening, og DE lekre invitasjonene... Synes ikke det var dyrt heller, litt kan man jo koste på bryllupsdagen Da vi trengte å bestille noen ekstra innbydelser var det heller ikke noe problem. bruk bare adresse og gjeste liste skjemaet de ønsker, så går alt som smurt. Man kan også betale via faktura, kan jo være greit hvis man vil det. Du kan trygt gå for kortshop, man får lese korrektur også, før bestillingen går i trykk, så da kan man eventuelt gjøre endringer
Coriander Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 Vi bestilte takkekort fra Kortshop og vi var veldig, veldig fornøyde med kvalitet, service og pris.
Clea Skrevet 10. juli 2011 #7 Skrevet 10. juli 2011 Har mange vennepar og familie som har bestilt derfra, og har bare positive ord om dem! De leverer utrolig fine invitasjoner/takkekort, og jeg har selv vært innom, og jentene er kjempe service innstilt og trivelige! Vi har vurdert dem selv, men er usikker på om det blir derfra, eller om jeg skal lage selv! Lykke til!
Frk. Belle Skrevet 11. juli 2011 #8 Skrevet 11. juli 2011 Vi bestillte takkekort derfra og var vedlig fornøyd. Desverre skjedde det en feil under trykking så noen av bildene fikk en lysstripe midt på, men de var kjappe med å baklage dette og vi fikk rask nye. Så ingenting å si på servicen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå