Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har behov for å klargjøre et par ting:

1. Du er ikke Guds gave til kvinnen.

2. Du synger ikke halvparten så bra som du tror.

3. Du har ikke draget på 20-åringene i programmet.

4. En setning uten "her sånn" er like fullverdig som andre.

5. Programmet ditt er ganske dårlig, og...

6. ...du gjør det ikke så mye bedre.

Hilsen T.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lyst å troppe opp hjemme hos ham og skjelle ham ut...

Skrevet

Synes han er ganske søt jeg da, og synes programmet er greit nok.... :oops:

Men det var kanskje feil sted å si det? :lol:

Men synes virkelig at dersom man ønsker at folk skal se en i øya når de snakker til deg, så bør du kanskje ikke ha på deg overdel som er utringa ned til navlen heller? :lol:

aline synes den var drøy den toppen til puppe-blondi i siste program, og skjønner godt at Tommy titta mer på puppa en på øya!!

aline-kjærsten omtalte henne kun som "nå må puppa stå på om de skal vinne" .. :ler::ler:

Skrevet

Ja, hun var fæl nok hun, akkurat passe fæl til å matche Mr. Steine himself!

Skrevet

aline synes den var drøy den toppen til puppe-blondi i siste program, og skjønner godt at Tommy titta mer på puppa en på øya!!

aline-kjærsten omtalte henne kun som "nå må puppa stå på om de skal vinne" .. :ler::ler:

Skrevet

MOrsomt å se hvordan øynene til Seine ikke klarte å holde seg på matta, rimelig gjennomsiktig dn fyren...

Skrevet

Sikkert hyggelig for kona og de fire barna.

Skrevet
MOrsomt å se hvordan øynene til Seine ikke klarte å holde seg på matta, rimelig gjennomsiktig dn fyren...

Nå vil jeg vel kanskje påstå at det er ganske vanskelig å holde øya unna når utringningen er som den der!!

Herregud, til og med JEG så mer pupper en dame når hun gikk kledd sånn. (og nei, jeg tenner ikke på pupper eller kvinner)

Tror neppe koner og barn lar seg plage nevneverdig ved at mannfolka ser pupper når det kun er brystvorta og ytre-unnerpupp som ikke vises. :lol:

Jeg plagdes ikke over at alinekjærsten ble litt ( :lol: ) opphengt i puppa hennes ihvertfall, jeg ble det jo selv så hva kan jeg si? (og jeg vil ikke være så sikker på at verken Tommy eller aline-kjærsten ville snakket uforbeholdt positivt om bekledningen i etterkant....)

Skrevet

En ting er å se på puppene, en annen er å sjekke opp dama på riksdekkende tv!

Skrevet

Jeg KUNNE IKKE VÆRT MER ENIG, tuji!!!

Grrrr.... den mannen...

Usj. :kvalm:

Han irriterer meg noe så sinnsykt...

Skrevet

Si hva dere vil om Tommy Steine, men synge, det kan han.....

Skrevet

men bare ett lite spørsmål til dere som ikke liker ham og programmet hans: Hvorfor ser dere på det da? :klø: :lol:

Skrevet

Fordi det ikke er noe å se på TV en søndag!

Bortsett fra disse dårlige reprisene altså.

Skrevet

Hehe, kunne ikke være mere enig, Tuji, enn i åpningsinnlegget ditt. Syns Tommy Steine er en ganske harry fyr som hverken kan synge eller har noen som helst form for utstråling. For å ikke snakke om at det er et dårlig programkonsept på toppen av det hele.

Skrevet

Godt det er noen som forstår meg!

Skrevet
Fordi det ikke er noe å se på TV en søndag!

Bortsett fra disse dårlige reprisene altså.

Kjenner "problemet", og selv om det da hadde vært myyyye lurere å gå seg en tur eller gjort noe helt annet, så passer det dessverre mye bedre å se på dårlige TV-programmer innimellom. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...