Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei!¨

Noen som har en bra dagkrem å anbefale meg? har fet og uren hud. Skal ha den under mineralpudder så viktig at den ikke er for feit så sminken kaker seg fort. Bruker pr idag decleor matte purete eller hva den heter.. Men er ikke helt fornøyd...

Ønsker anbefaling av kremer kjøpt i hudpleie salong ikke apoteket og estetique:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme hud som deg, og brukte også den samme fra Decleor. Var heller ikke fornøyd og fikk bare værre hud av den. Nå bruker jeg en fra La Rochay Posay. Kjempegod, trekker godt inn og gir fuktighet. God også under fundation.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme hud som deg, og brukte også den samme fra Decleor. Var heller ikke fornøyd og fikk bare værre hud av den. Nå bruker jeg en fra La Rochay Posay. Kjempegod, trekker godt inn og gir fuktighet. God også under fundation.

Vet du om en trygg plass jeg kan kjøpe denne på nettet?

Skrevet

Nei, hvor de selger den serien på nettet har jeg ikke undersøkt. Jeg kjøper bare på apotek til rundt 160 kr.

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg vil anbefale deg REN-serien. Den bruker jeg, den til uren hud. Jeg bruker også mineralsminke over og er veldig fornøyd. Jeg har brukt rensen, hudmasken og dag- og nattkrem i over et år nå og kommer ikke til å bytte..

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken en bruker du fra La Rochay Posay? effeclar M? Eller K?

Skrevet

Hei!

Jeg vil anbefale Clean start serien fra Dermalogica. Jeg bruker den fargete dagkremen, Brighten Up, som på meg funker kjempe bra. Jeg har brukt den i over 1 år nå, og er kjempefornøyd! : D Om du sliter med virkelig fet og glinsete hud, så burde du kanskje prøve ut den andre dagkremen som er spesielt laget for denne hudtypen. Det jeg også vil anbefale er å gå til en hudpleier så hun/han kan se og velge riktige produkter til din hudtype. og når produktene har blit tomme, så kan du kanskje heller bestille de riktige på nettet da? : ) det gjorde iallfall jeg.

Lykke til i hudpleiejungelen, du kommer kanskje til å trenge det.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...