Avalon Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Har muligens et litt teit spørsmål, men har ikke gjort akkurat dette alene før. Når jeg skal farge etterveksten, gjør det noe om jeg ikke klarer å være så nøye at fargen kun kommer der hvor håret er vokst ut? Får håret som allerede da er farget (samme farge) et "skille" hvor noe er ekstra brunt enn lengden?
Wonders Skrevet 30. juni 2011 #2 Skrevet 30. juni 2011 jeg gjør dette selv hele tiden. Farger da også med samme farge, så de hender det er litt forskjell selv da. Ikke noe å være redd for. Så lenge det er ton-i-ton. Bruker garnier nutrisse ekstra lys blond, den lyseste fargen i den serien, den med Vendela på. Resultatet ble mye mer gult og gyllent enn bildet på pakken, så de stemmer sjelden de bildene da:) La etterveksten nå MAX 1 cm! Ettervekst er fint, et tre som vokser ut er ikke fint. 1
Xtra_lilje Skrevet 30. juni 2011 #3 Skrevet 30. juni 2011 Jeg farger etterveksten (=grå hår.. ) selv og gjort det i mange år. gått veldig fint stort sett, kun 1 gang har jeg bommet og fikk rød ettervekst. Mitt beste tips er å kjøpe en pensel, gjør alt mye lettere. Og jeg har brukt billige farger med hell flere ganger, kjipt å bruke 150-200 spenn på en pakke som du bare bruker halvparten av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå