Gumman87 Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Kjøpte meg kastanjevann i Danmark.. En slags selvbruner som man vakser av med vann og såpe. Fikk en nydelig naturlig hudfarge av den, angrer på at jeg ikke kjøpte flere flasker. Noen som vet hvor man får kjøpt det i Norge? Har googla litt men fant ikke ut så mye..
Lilandry Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Kjøpte meg kastanjevann i Danmark.. En slags selvbruner som man vakser av med vann og såpe. Fikk en nydelig naturlig hudfarge av den, angrer på at jeg ikke kjøpte flere flasker. Noen som vet hvor man får kjøpt det i Norge? Har googla litt men fant ikke ut så mye.. DC- Collection har en på sprayflaske. Kan kjøpes på noen pafymerier, Vitus apotek, Cubus osv.! Det kan være de er litt vanskelige å søke opp, fordi det heter kastanjevann fra gammelt av- men det heter vel ikke noe spesielt annet idag heller da...
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Hvordan brukes den? Er det veldig viktig at det blir helt gjevnt, slik som andre selvbrunere? VArer det lenge?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Hvordan brukes den? Er det veldig viktig at det blir helt gjevnt, slik som andre selvbrunere? VArer det lenge? Påføres med bomull e.l., er lettere å få gjevnt enn hva selvbruning er, og forsvinner ved neste dusj.
Gumman87 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2011 Takk for svar. Kastanjevann er kjempegenialt! Love it! Lurt å ha hansker på når man påfører, for fargen sitter ganske godt fast. Jeg bruker å blande den med hudkrem.. Får kjempefin farge!
PrinsesseLeia Skrevet 30. juni 2011 #7 Skrevet 30. juni 2011 Heisann! Jeg har prøvd et kastanjevann fra Rosa Graf som var meget bra! Kjøpte det på en hudpleiesalong, men husker ikke hvilken det var... vil anbefale deg å kontakte agenturet Isaksen & Co AS som fører Rosa Graf i Norge. De kan nok henvende deg til en salong som har dette kastanjevannet. Det heter SunTime Bronzer :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå