Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg kastanjevann i Danmark.. En slags selvbruner som man vakser av med vann og såpe. Fikk en nydelig naturlig hudfarge av den, angrer på at jeg ikke kjøpte flere flasker.

Noen som vet hvor man får kjøpt det i Norge? :) Har googla litt men fant ikke ut så mye..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte meg kastanjevann i Danmark.. En slags selvbruner som man vakser av med vann og såpe. Fikk en nydelig naturlig hudfarge av den, angrer på at jeg ikke kjøpte flere flasker.

Noen som vet hvor man får kjøpt det i Norge? :) Har googla litt men fant ikke ut så mye..

DC- Collection har en på sprayflaske. Kan kjøpes på noen pafymerier, Vitus apotek, Cubus osv.!

Det kan være de er litt vanskelige å søke opp, fordi det heter kastanjevann fra gammelt av- men det heter vel ikke noe spesielt annet idag heller da...

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan brukes den? Er det veldig viktig at det blir helt gjevnt, slik som andre selvbrunere? VArer det lenge?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan brukes den? Er det veldig viktig at det blir helt gjevnt, slik som andre selvbrunere? VArer det lenge?

Påføres med bomull e.l., er lettere å få gjevnt enn hva selvbruning er, og forsvinner ved neste dusj.

Skrevet

Takk for svar. Kastanjevann er kjempegenialt! Love it! Lurt å ha hansker på når man påfører, for fargen sitter ganske godt fast. Jeg bruker å blande den med hudkrem.. Får kjempefin farge! :)

Skrevet

Heisann!

Jeg har prøvd et kastanjevann fra Rosa Graf som var meget bra! Kjøpte det på en hudpleiesalong, men husker ikke hvilken det var... vil anbefale deg å kontakte agenturet Isaksen & Co AS som fører Rosa Graf i Norge. De kan nok henvende deg til en salong som har dette kastanjevannet. Det heter SunTime Bronzer :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...