AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Jeg ble singel for en liten stund siden, og er vel ikke helt klar for noen ny enda. Men jeg har tenkt litt på det, at i min vennegjeng føler jeg ikke at det finnes noen usette skatter som jeg kunne funnet tonen med. Og å finne noen på byen er heller ikke helt tingen siden man da ofte er full og annerledes. Jeg har prøvd nettet et par ganger og min siste kjæreste var derfra, men denne gangen vil jeg treffe mannen i mitt liv i brødhylla på rema egentlig. Så, HVOR finner man egentlig potensielle kjærester?
Jellybean78 Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Jeg ble singel for en liten stund siden, og er vel ikke helt klar for noen ny enda. Men jeg har tenkt litt på det, at i min vennegjeng føler jeg ikke at det finnes noen usette skatter som jeg kunne funnet tonen med. Og å finne noen på byen er heller ikke helt tingen siden man da ofte er full og annerledes. Jeg har prøvd nettet et par ganger og min siste kjæreste var derfra, men denne gangen vil jeg treffe mannen i mitt liv i brødhylla på rema egentlig. Så, HVOR finner man egentlig potensielle kjærester? Jeg regner med at du har en viss formening om hva slags type mann, du er etter,prøv å resonnere deg fram til hvor/hva slags arena en slik person vanker i,dette burde gi deg en slags pekepinn.... Eks.meld deg på ulike aktiviteter o.l.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Turistforeningen (DNT Ung) arrangerer fine turer hvis du liker sånt. Bonus hvis det er en kjekk, singel fyr der i tillegg.
Tulling Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Aktiviteter som ikke innebærer alkohol hvor du MØTER nye mennesker. Klubber, arrangementer. Hobbyer.... Jobb ? Bare å komme seg ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå