Gå til innhold

Perfect Home


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, slik fungerte det iallefall her. Jeg har aldri hatt problemer med å få inn pengene, tingene kommer de og henter selv hos meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde party nå på torsdag og de som bestilte må betale inn til meg og før har jeg alltid fått masse esker og så må jeg sortere varene til de forskjellige! Noen leverer jeg til, andre kommer å henter! Nå skulle egentlig varene blir levert rett til meg fra Nor-Cargo, men konsulenten hadde ærend forbi meg, så hun skulle levere de hos meg selv! Men jeg må uansett sortere varene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Jeg har forelsket meg så i juleserviset som de har, og tenkte å sette det opp på ønskelisten både til jul og til bryllupet! Men hvis de bare kan kjøpes på party så blir det vel vanskelig for folk å få tak i det, eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er flott, jeg har kaffe serviset og er kjempe fornøyd, og så kaffe kannen da, den er jo bare så koselig.

Det selges vel bare via party, men man trenger vel ikke ha selskap for det, de tar sikkert bestilling pr telefon også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt hadde jeg party på torsdag og varene skal komme på fredag! Hun som pleier å ha party hos meg bor ca. 2t unna, så derfor varierer vareleveransen litt..Kommer an på når hun har mulighet til å komme!

Jeg falt også for juleserviset og har nå middag og kaffe til 12 personer! Har alt til serviset, bortsett fra glassene! Er kjempe fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke spesielt billig men ikke ekstremt dyrt heller. Har akkurat sett i katalogen og så vidt jeg kunne se koster det 220 kr for to middagstallerkneer i det hvite serviset....

Men det er relativt dyre varer der, sett ut ifra at det tross alt er homepartyprodukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si meg helt enig i deg der Tex, det er ikke dyrt for servicet i Perfect Home. KOmplett kaffeservice til 12 inkl fløtemugge og sukkerkopp kommer jo på 3000 og ett eller annet og det er billig sett i forhold til andre servicer jeg har vært og sett på ihvertfall.

En annen ting jeg vil si er at konsulentene tar i mot bestillinger uten at dere har party. Så det er ikkenoe problem og ønske seg det til bryllup etc. Er bare og legge med telefonnummer i ønskelisten det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...