Gumman87 Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Jeg farga håret fra platina-blondt til mørk brun. Nå synes jeg det ble for mørkt og vil ha det sånn karamellfarget så det blir litt mer lik min opprinnelige hårfarge.. Hvordan gå frem selv? Blir veldig glad for svar!
FantasDick Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Farget du håret mørk brunt selv? Med permanent farge?
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 det sliter noe j.... på håret men da jeg gjorde det så tok jeg avfarging i håret og så lot håret hvile en dag før jeg farget det med en karamellfarget hårfarge Brukte masse kuring i ettertid (redken extreme) og gode produkter fra frisøren
Gumman87 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2011 Aha.. men hvis det sliter sånn på håret så kan jeg ikke gjøre det.. Håret mitt detter vel av snart så mye som jeg farger det Jeg skal prøve meg på striping nå tenker jeg.. Krysser fingrene for at jeg ikke ender opp som en gulrot!
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 1. juli 2011 #7 Skrevet 1. juli 2011 Skal du stripe hjemme alene? Vanskelig å få til bra, har prøvd :gjeiper: Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå