AM ghd Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Jeg vil kjøpe GHD rettetang, men gidder ikke betale 2000 kr når jeg hvet at det går an å få de for 6-7-800 kroner. Noen som hvet om noen sider der de selger GHD billig og bra? Var innom en side som het minirettetang.com, noen som har vert borti de? Blir veldig glad for respons :-):-)
Yasi Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Min lenke Penger som du evt. må betale i postoppkrav blir tilbakebetalt av feelunique En godkjent GHD-forhandler. 1
AM ghd Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2011 Ok, tusen takk for tilbakemelding :-(
Havtorn Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Feelunique! Elsker den siden både for lave priser, gratis porto OG tilbakebetaling av moms og tull. Ikke kjøp fra slike ghdrettetang.no, billigghd.no osv. Stort sett alt er svindel. På GHD sine hjemmesider ligger det en oversikt over godkjente nettforhandlere og ligger ikke nevnte butikk der, hold deg LANGT unna! Nei anbefaler FU varmt. Ellers har også Blivakker, men blir rimeligere på FU.
AM ghd Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2011 Okei, men er det norsk stikk-kontakt på? Vil ikkje risikere å kjøpe med engelsk kontakt! Mente :-) istad !
Havtorn Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Bare kjøp en sånn liten duppeditt til å ha inni. Koster en 6-7 kroner på evilbay. Samme spenning i England og Norge.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #7 Skrevet 29. juni 2011 Bare kjøp en sånn liten duppeditt til å ha inni. Koster en 6-7 kroner på evilbay. Samme spenning i England og Norge. Det er ikke nødvendig GHD-rettetengene har europeisk stikkontakt inni den britiske, så det er bare å skru opp. Blogginnlegg som viser hvordan det gjøres: http://mallo88.blogg.no/1276090308_mnedens_sprsml_ghd_re.html
Yasi Skrevet 30. juni 2011 #8 Skrevet 30. juni 2011 Okei, men er det norsk stikk-kontakt på? Vil ikkje risikere å kjøpe med engelsk kontakt! Mente :-) istad ! Det er ikke noe problem. Som nevnt over så er det bare å skru opp den engelske stikkontakten rettetangen kommer med, så følger det med et europeisk inni Veldig praktisk, og feelunique er knall
pedersek Skrevet 28. juli 2011 #9 Skrevet 28. juli 2011 (endret) www.ghdrettetangbillig.com er ihvertfall ikke det beste!! Du får ikke kontakt med de som jobber der, produktene er 1/3 av prisen enn andre steder, og nettsiden generelt virker suspekt. Mailadressen jeg har brukt til å logge inn på siden med har også blitt slettet av en eller annen grunn! Pakken er også sendt fra Shanghai.. Er det noen som vet om rettetangen er ekte? Har mottatt rettetang fra dem nå, men vet ikke hvordan jeg kan se det Endret 28. juli 2011 av pedersek
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #10 Skrevet 28. juli 2011 Det ligger litt i navnet.. "ghdrettetangbillig". 1
rebeccajk Skrevet 8. desember 2012 #11 Skrevet 8. desember 2012 Min lenke Penger som du evt. må betale i postoppkrav blir tilbakebetalt av feelunique En godkjent GHD-forhandler. Jeg bestilte ghd rettetang fra feelunique etter jeg så dette du skrev her, men jeg måtte betale 347,- når jeg skulle hente pakken. Pris fortolling (inkl. MVA): 125,- Utlagt MVA: 222,- Kan jeg få tilbake desse pengene på en måte?
Gjest Daenerys Skrevet 8. desember 2012 #12 Skrevet 8. desember 2012 Jeg bestilte ghd rettetang fra feelunique etter jeg så dette du skrev her, men jeg måtte betale 347,- når jeg skulle hente pakken. Pris fortolling (inkl. MVA): 125,- Utlagt MVA: 222,- Kan jeg få tilbake desse pengene på en måte? Ja, send en mail til feelunique og skriv at du måtte legge ut toll, be dem pent om å gi deg pengene tilbake for det, henvis til ordrenr og ta bilde/scann kvitteringen du fikk når du betalte på posten
Holahoy Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 Hei folkens! Vet dette er gammalt forum, men jeg gjennopliver den! Jeg vil kjøpe GHD Eclipse denne gangen!! Men den er KUN å få tak i på ghdhair.com.no !! Og ikke på FU, Lookfantastic og alt de greiene der. De selger tidligere modeller av GHD, men ikke Eclipse... Så da blir prisen 2099,- og det synes jeg er dyrt! Kan dette fåes tak i for billigere pris (og at den er ekte?)
solere Skrevet 21. januar 2018 #14 Skrevet 21. januar 2018 (endret) GHD-rettetang - http://leluna.no Endret 20. mars 2018 av solere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå