Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du er totalt uinteressert i en aktivitet: Hvilke

aktiviteter synes du det er greit at din partner

gjør fast sammen med en annen i stedet for deg?

Med en annen så mener jeg en person av det kjønnet

din partner normalt har seksuell preferanse for men vi forutsetter

at du ikke har spesielt grunn til å tro at din partner

er følsesmessig interessert i den aktuelle personen (foreløbig).

Vi forutsetter altså at det virker

som om din partner er kun genuint interessert i aktiviteten

og at målet ikke er å komme vekk fra deg, treffe den

andre etc. Det er en aktivitet som du er fullstendig uinteressert

i og det helt uaktuelt for deg å delta i aktiviteten selv for å være

snill. (Les forutsetningene en gang til før du svarer!)

a) Være fast partner når din partner vil ta et dansekurs

B) Være selskap når din partner vil dra på kunstutstillinger på kveldstid

c) Være reisefølge når band X eller fotball lag Y skal ha århundrets

viktigste opptreden i en by så langt unna at overnatting er nødvendig

d) Være modell for akt-fotografering

e) Være selskap når din partner vil starte i naturistklubben

f) Være øvelsesobjekt for selvstudie i massasjeteknikker

g) Være selskap når din partner vil trene (f.eks. løpeturer)

h) Dra på en ukes ferie og besøke utstillingen av "dingsbomser"

din partner alltid har vært interessert i.

i) Sex

(Jeg tipper nesten alle er negativ til den siste...men hva med de andre?)

Gabriel

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

*Knakk* Det var lyden av Hilde som møtte seg selv i døren..... :oops:

Har alltid trodd at jeg skulle fixe slike ting, men ved nærmere ettertanke legger jeg nok store restriksjoner på min mann, som jeg ikke ville latt ; C, E, F og i alle fall ikke H og I.

Klart jeg ikke kunne bestemt over han, men jeg hadde nok snudd den aller, aller vrangeste siden til !

Gjest Nabodama, ikke innl
Skrevet

Helst ikke noen, dessuten er jeg ikke så vrang at jeg ikke kan være med selv!

Men var nødt til å finne meg i at mannen min gikk på dansekurs med en annen dansepartner. Han er nemlig på kurs/videreutdanning i Forsvaret, maaaange mil unna meg, og der er dansekurs obligatorisk! Selv for menn langt opp i 30-åra!

Det gikk jo fint da, og det var nesten verre for ham, for han hater å danse! Hadde visst mer enn nok med å stokke føttene rett.....

Skrevet

Ville stillt meg negativ til D, E, F og I. Resten er helt greit for meg!

:wink:

Skrevet

d, e, f, i

For øyeblikket er min mann på danskebåten. Han deler rom med en kvinnelig kollega som er redd for båter, og det er helt greit for meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Poirot, det har vel litt betydning hvem den kvinnelige kollegaen er?

Hvis hun er sexy og meget flørtende, så er det kanskje ikke like greit?

Skrevet

a) Være fast partner når din partner vil ta et dansekurs
Dersom du ikke liker danse men h*n gjør - vel da er det ditt valg da, og for meg virker dt greit nok å la andre steppe inn... Men jeg ville nok vurdert å bli med selv om det dreide seg om salsa eller andre heftige dansetrinn gitt, til tross for liksom...

B) Være selskap når din partner vil dra på kunstutstillinger på kveldstid
Helt greit, se på det som en kveld i fred og ro uten noe du ikke vil bruke tid på....

c) Være reisefølge når band X eller fotball lag Y skal ha århundrets viktigste opptreden i en by så langt unna at overnatting er nødvendig
Hmm, vrien - dersom dine forutsetninger overfor var riktige og jeg tar en til om eget rom... Tja kanskje - dersom du ikke er av den sjalu typen som sitter hjemme og engster deg grønn..

Aldri i livet!

Never!! (Hvor ble det av forutsetningene her ??)

Hva? Du tuller - hvorfor i all verden skulle h*n gjøre det med andre enn meg??

g) Være selskap når din partner vil trene (f.eks. løpeturer)
Helt greit det dersom jeg ikke løper...

h) Dra på en ukes ferie og besøke utstillingen av "dingsbomser" din partner alltid har vært interessert i.
Nei vet du hva, ferie og dingsebomser er forbeholdt meg :-)

i) Sex
Hvor i alle dager ble det av forutsetningene nå da??

Med en annen så mener jeg en person av det kjønnet

din partner normalt har seksuell preferanse for men vi forutsetter

at du ikke har spesielt grunn til å tro at din partner

er følsesmessig interessert i den aktuelle personen (foreløbig).

Vi forutsetter altså at det virker som om din partner er kun genuint interessert i aktiviteten og at målet ikke er å komme vekk fra deg, treffe den andre etc. Det er en aktivitet som du er fullstendig uinteressert

i og det helt uaktuelt for deg å delta i aktiviteten selv for å være

snill. (Les forutsetningene en gang til før du svarer!)

Så lurer jeg på - som partner, skulle det være deg uinteresangt å bli masert? Danse sammen, tett og heftig... Ha sex??Skulle det være uinteresangt i et forhold???

Men men - selv om jeg ikke ser poenget har du i allefall fått ærlige svar..

Skrevet

Never!! (Hvor ble det av forutsetningene her ??)

Forutsetningene gjelder like mye her. Du vil ikke starte på naturistklubb.

Din partner vil starte på naturistklubb og vil gjerne ha med seg selskap.

Den eneste som vil bli med din partner er din potensielle stand-in.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hadde ikke akseptert at min kjære gjorde noen av delene alene sammen med en dame. Gammeldags er jeg, og takk og pris for at han er likedan :P

Reiser han på MC tur er det alltid både kvinner og menn med, men han hadde ikke fått reist om det bare var han og en annen dame. Han hadde ikke villet reise selv heller.

Skrevet

h) Dra på en ukes ferie og besøke utstillingen av "dingsbomser"

din partner alltid har vært interessert i.

i) Sex

Vil man at pertneren skal gjøre dette med andre skjønner jeg ikke hvorfoe man er sammen.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hadde ikke akseptert at min kjære gjorde noen av delene alene sammen med en dame. Gammeldags er jeg, og takk og pris for at han er likedan :P

Reiser han på MC tur er det alltid både kvinner og menn med, men han hadde ikke fått reist om det bare var han og en annen dame. Han hadde ikke villet reise selv heller.

Så hvis din partner ønsket å besøke kunstgalleriene og du ikke

ville bli med så fikk han i hvertfall ikke gå sammen med en annen dame...

Skrevet

I

Kun sex fordi det er en handling som skal deles av to som elsker hverandre og bare dem.

Derfor har jeg ingen skrupler med å sende kjæresten avgårde på det meste, for hun elsker jo bare meg :D

Skrevet

Huffda......fant faktisk ut at det er få ting jeg ville han skulle delt med noen andre!!

Men kunstutstilling er forsåvidt greit (men han liker ikke slikt...sikkert derfor det liksom ble greit)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Så hvis din partner ønsket å besøke kunstgalleriene og du ikke

ville bli med så fikk han i hvertfall ikke gå sammen med en annen dame...

Nei, og som jeg sa, han hadde ikke villet det heller :wink:

Skrevet

a) Være fast partner når din partner vil ta et dansekurs No problem![/b]B) Være selskap når din partner vil dra på kunstutstillinger på kveldstid No problem!c) Være reisefølge når band X eller fotball lag Y skal ha århundrets

viktigste opptreden i en by så langt unna at overnatting er nødvendigette hadde fått meg til å stusse, tror jeg.....Hva skal han m ytterligere reisefølge m en jentevenn når han har hele bandet el fotball-gatet til å holde seg m selskap?d) Være modell for akt-fotografering Tja, hvis hun trengte en mannlig modell kan d kanskje være greiest m en venn, hvis han passer.....Men den er litt på kanten....Eller er den egentlig det? Kanskje jeg hadde lurt litt på om d skjedde noe mer enn fotografering! Hadde hvertfall aldri spurt hsm om det, hvis jeg først hadde akseptert det, mener jeg, og det hadde jeg vel....kanskje.......gjort! Jo, alt annet ville gå imot mine prinsipper!e) Være selskap når din partner vil starte i naturistklubben :o Usannsynlig! Vil han byne der får han jo hele klubben som selskap lissom....f) Være øvelsesobjekt for selvstudie i massasjeteknikker Erotisk massasje???Neheiii.....Ellers kan jeg vel ikke nekte ham å få gratis massasje som ledd i et selvstudium....Vi masserer hverandre på jobben vi....både menn og kvinner g) Være selskap når din partner vil trene (f.eks. løpeturer) Mer enn gjerne!h) Dra på en ukes ferie og besøke utstillingen av "dingsbomser"

din partner alltid har vært interessert i. Utenkelig at sambis skulle foreslå å dra på en ukes ferie m en venninne ......Han hadde nok tatt m seg en kamerat!i) Sex Har han planer om sex m en vennine, spør han DEFINITIVT ikke meg om lov!!! OK!!! Hvis forutsetningen var at jeg var totalt uinteressert i sex og vi levde i et platonisk forhold, kunne jeg uansett ikke nekte ham det.....

Skrevet
Poirot, det har vel litt betydning hvem den kvinnelige kollegaen er?

Hvis hun er sexy og meget flørtende, så er det kanskje ikke like greit?

Men det er hun ikke. Hun er snill, grei , gift og har barn.

Og jeg var der da han foreslo at hun kunne dele lugar med ham.

Skrevet

Jeg klarer ikke å svare generelt, men må se det i sammenheng med HAM.

Det er greit at han løper med en annen jente, men bare såvidt, for jeg er nemlig sånn at jeg vil delta på det meste! Det er han også, prøver ivertfall. Så stand-in er ikke nødvendig. Det med dansekurs er litt snodig, for det er masse taing og slikt. JEG vil gjerne gå på dansekurs, han har to venstreføtter og null rytmesans, jeg har da latt være å melde meg på kurs i pardans fordi jeg ikke vil danse med noen annen. Snille han ble jo med meg på kurs selv om han synes det er utrolig vanskelig - han sier han liker egentlig ikke å danse selv, men liker veldig godt å være den som danser med meg så han kan enjoy hvor mye jeg liker å danse..

Hvis jeg kunne være tilstede hadde jeg faktisk syntes aktmodell kunne vært morsomt! Kanskje vi kunne fått bildet? Naturiststrand er helt uaktuelt uansett.

Skrevet

Vil man at partneren skal gjøre dette med andre skjønner jeg ikke hvorfoe man er sammen.

Problemstillingen er ikke hva man vil at partneren skal

gjøre sammen med andre. Den er heller ikke

hvilke aktiviteter du vil delta på. Problemstillingen

tråden handler om er graden av romslighet når den ene ikke vil.

I alle forhold vil man komme i den situasjonen før eller senere

at den ene har veldig lyst til å gjøre et eller annet mens den andre

ikke har lyst overhodet. Hvor går grensen da?

Skrevet

Problemstillingen tråden handler om er graden av romslighet når den ene ikke vil.

Dersom man skal være romslig og la den andre gjøre det h*n vil uten deg er det vel en sak, men om h*n skal gjøre det sammen med en av det andre kjønn - ja da blir det litt anneledes.. Dersom man er så romslig at de punktene dine er uinteresange - da ville jeg faktisk satt meg ned og vurdert forholdet ja. Det var ting der jeg ikke såg meningen i - det hindrer meg desverre ikke fra å svare deg alikevel..

I alle forhold vil man komme i den situasjonen før eller senere at den ene har veldig lyst til å gjøre et eller annet mens den andre

ikke har lyst overhodet. Hvor går grensen da?

Grensen går der man ikke kan gjøre det alene - hvorfor på dåd og liv velge en partner som kan skape uro i et forhold og ikke en kamerat?

Jeg skjønner at h*n ikke vil danse, masere eller ha sex med en venn av samme kjønn - men så er da også slike tema litt ut på kanten.. Dansing kna vel gå - det kommer som sagt ann på. Dessuten, hvorfor skulle det være deg totalt uinteresangt å gjøre noe sammen med partneren selv om det ikke var din favorittaktivitet? Handler ikke et forhold om å gi og ta også her?

- bare undrer på hva bakgrunnen for tråden er jeg....

:forvirra:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...