Ripsy Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Jeg har nå endelig bestemt meg for vogn Det blir en TFK Joggster 3 mest sannsynlig (evt. twist). Vi skal ha med bag og er veldig usikker på om jeg skal gå for den orginale quick fix carry cot: http://www.kiddies24.de/shop/en/Strollers-Carriers/Accesoires-Stroller/Carry-Cots/TFK-Quick-Fix-Carry-Cot-for-Joggster-Buggster-CARBO-BLACK::2695.html eller den nye multi x carry cot: http://www.kiddies24.de/shop/en/Strollers-Carriers/Accesoires-Stroller/Carry-Cots/Multi-X-Carry-Cot-for-TFK-Joggster-CARBO-BLACK::2284.html Fordeler med multi x er jo at barnet kan sitte vendt mot oss og komme litt opp i ryggen. Men jeg har forstått at denne er en del kortere enn den originale quick fix'n. Jeg har også sett at noen har skrevet at quick fix'n er lunere enn den nye multi x'n - stemmer det? Det er ikke det værste været der jeg bor sammenlignet med andre steder i Norge. Dere som har en av delene, hva ville dere gått for hvis dere skulle valgt på nytt? Og hvorfor? Endret 29. juni 2011 av Ripsy
Chica Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Jeg har den gamle, men ut i fra bildet der syns jeg den nye ser mye lunere ut? Jeg syns quick fix'en er veldig åpen, har en simovogn i tillegg, og der var babyen mye mer skjermet i bagen syns jeg. Men nå er vi ute uansett vær, så for oss er det viktig med en lun vogn. Gikk jo greit med quickfixen og, men måtte ofte ha på myggnettingen under regntrekket når det snødde for at det ikke skulle fyke inn i bagen...
Umuriel Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Hadde valgt den gamle bagen. Den nye kan bare brukes liggende til barnet er 9 kg, og sittende til barnet er 13 kg. Betyr det at barnet ikke kan ligge bakover? Da hadde jeg heller brukt sportsvogndelen. Min sønn var ni kg da han var seks måneder gammel, og brukte sin vanlige bag frem til da. Vi hadde ikke TFK da.
Ripsy Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2011 Takk for svar. Kjenner jeg heller mot den orginale quick fix'n. Og vi kan jo alltids bygge opp med pute og/eller dyne hvis ho vil litt opp i ryggen mens vi fortsatt bruker bag'n.
bambyb82 Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 Vi endte opp med den gamle bagen. var veldig i tvil.. Så håper jeg valgte rett Men mitt inntrykk etter demonstrasjon på barnas hus og klare anbefalinger om den gamle var vi hvertfall der og da rimelig overbevist. Den gamle er større og sitter mer stødig, og veier mindre Hadde eldste jenta mi vendt fra meg da ho kom i sportsdel fra 6 mnd og hadde ikke noen problemer med det. Og i tfk har du i tillegg en stoor titteluke i kalesjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå