mgr Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Noen som har tips til sted vi kan reise?vil gjerne prøve noe nytt siden vi ofte reiser til spania,tyrkia og hellas av mangel på kreativitet.
freddy Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Hva med Kroatia? Eller Portugal, Italia, Frankrike? Eller østover: Områdene rundt Gdansk, Riga (Jurmala) og Budapest (Balatonsjøen)har fine strender, er billige og kan kombineres med storby.
caroprins Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Forslag: Miami eller Fort Lauderdale,Cannes eller Nice Albufeira i Portugal. Så har man selvfølgelig Italia, Malta, Kroatia som alle har sol og varme nå.
Livsreisende Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Hvor lenge skal du være? Hvis det er 2 uker eller mer slår det aldri feil å reise til Sørøst-Asia. De lave prisene på mat og overnatting gjør at ferien ikke blir så dyr allikevel. Langkawi utenfor Malaysia kan absolutt anbefales. Foreløpig et ukjent sted for ferierende skandinavier så man slipper masse-turismen. Der er det hvite lange strender som føles som potetmel mellom tærne. Østkysten av Malaysia har flere øyer verdt å besøke. Jeg har vært på Tioman og Kapas og har også hørt mye fint om øyene nord for Kapas. Thailand har jo også mye å by på. Søker du strender er nok Ao Nang, Krabi verdt et besøk. Her kan du gjøre øy-hopping til Phi Phi ("The Beach" stranden)og mange flere strender. Forvent litt mer turister og party-tilstander her enn i Malaysia. God ferie! Gå gjerne inn på bloggen min hvis du vil se bilder fra de stedene jeg har anbefalt. 1
Solbærpiken Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 Jeg kan ogsdå varmt anbefalt Langkawi i Malaysia, men det er kanskje litt lenger enn dere hadde tenkt? I Europa, er fremdeles Secilia mitt beste reisemål for sol, varme, og opplevelser. Her er kan man bestige en levende vulkan, se gamle romerske og greske ruiner, spise fantastisk italiesk mat, sole og bade - alt på ett og samme sted. Og det er noen store kjøpesentere for de som er glad i å shoppe også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå