AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Vi er en vennegjeng som reiser til København snart og lurer på om noen har tips til utesteder som er bra der?
Gjest Badabing Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Kommer selvfølgelig helt an på hva slags steder dere liker. Jeg liker gamle rockebarer o.l. og holder meg helst rundt Nørrebro, så jeg har pleid å gå på Isola, Bo-bi bar og Tjilipop for eksempel. Ellers er det ganske gøy på Vega på Vesterbro og Rust som regel. Litt yngre folk enn meg som skal danse, går gjerne på Rosie McGhee's.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Takk Ja, ser jeg glemte å nevne alderen vår. Vi er 23-24 år Vet ikke helt hva slags utested vi er ute etter. Noen er glade i å danse, mens andre liker og sitte og prate og ta noen drinker.
Gjest Badabing Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Ville vel kanskje sjekket ut Rust. Jeg skyr egentlig sånne discosteder, men de har litt for enhver smak, med bar et sted, danseplass et annet sted osv. Eneste negative er vel at doene alltid går tett og at jeg mener jeg har pleid å betale 100 kr for å komme inn der.
frodo76 Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Ville vel kanskje sjekket ut Rust. Jeg skyr egentlig sånne discosteder, men de har litt for enhver smak, med bar et sted, danseplass et annet sted osv. Eneste negative er vel at doene alltid går tett og at jeg mener jeg har pleid å betale 100 kr for å komme inn der. Usikker på helt nøyaktig navn: Men ligger borte med tivoliet. Rosie Mc Gills eller noe...god mat og nattklubb på kvelden. F
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå