AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Hei. jeg har en fast frisør som jeg egentlig er veldig fornøyd med, men neon ganger blir luggen skjev, lengre på ene siden enn den andre, små hår som hun ikke har tatt med osv. Det er små justeringer det er snakk om, men veldig irriterende da jeg har håret mye i hestehale og da blir det så synlig.. Er det noen her som har lugg og har en frisør som er nøye og flink i Oslo som de kan anbefale? pris er ikke så farlig..
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Hei. Jeg har selv lett etter en frisør som er flink på lugg, og det er utrolig irriterende at enkelte frisører ikke tar hensyn til verken verv eller småhår. Føler ofte at det ikke er så nøye ettersom man ikke legger igjen så mye penger i sjappa. Vel, nå har jeg sidelugg, og det er ett år siden sist jeg hadde pannlugg,og etter mye leting fant jeg til slutt to stykker som jeg ble fornøyd med. Jeg husker ikke hva jentene heter, men de jobber henholdsvis på Loud Hair på Skøyen, og på Adam og Eva i Karenslyst álle. Jeg ville nok bare ha gått inn og spurt om hvem som er flink på lugg. Prisene er noe forskjellig. Når du har lugg fra før og bare skal justere den kostet det 180kr på Loud hair og 50kr på Adam og Eva. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå