DesiGirl1988 Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Hei, jeg ønsker å dele en opplevelse med dere andre. Etter 4 års lang forhold tok slutt, som jeg har bearbeidet mye med. Det var vold i bilde og mye rart. Men nå følte meg klar for en date. Jeg traff en fyr på nettet. vi snakket mye på tlf og mld før vi bestemmte oss for å treffes. Vi avtalte tid og dag osv, jeg var på plass halv time før. Så ringer han akkuart samme tid vi skulle treffes og sier at vi drar et annet sted siden han ikke finner parkering, jeg sier ok, og han henter meg til avtalt tid og vi kjører til et kjøpesenter. Og i bilen sier han at parkeringen er så dyr her så vi parkerer gratis på kjøpesenteret!!!!! Var ikke det beste inntrykket jeg fikk. Vi kom frem og fant en cafe, og før vi setter oss sier han "jeg har glemt lommeboken min", jeg blir oppgitt men sier ikke noe til han. Jeg sa at jeg kan betalte, så tok jeg en kaffe og han tok kaffe og kake, vi setter oss ned, og han henter en gaffel, så går han igjen og henter en gaffel igjen i tilfelle jeg vil ha. jeg begynner å bli sur. vi snakker om alt, så går han og henter en kniv og spiser en kake med gaffel og kniv!!!! han tar masse sukker i kaffen og tar en slurk og sier at den ikke var god han går bort og klager!!! mens jeg sitter der som en idiot og venter. Jeg ble i veldig dårlig humør. han fikk et par tlf underveis. Når vi skal tilbake til byen, så sier han at jeg ikke kan bruke hæl når jeg treffer han siden vi er like høye:s han spurte ikke om han kunne droppe meg hjem, slapp meg av på stasjonen. han sier at han likte meg og vil dra på ferie med meg eller finne på noe. HALLO!!! saken er at han vil treffe meg igjen og ringer og sender mld. Hvordan kan jeg si at jeg ikke er interessert? hjelp!!!! andre som har opplevd noe sånt?
Nessy Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Det der hørtes jo bare helt sært ut for å være helt ærlig Bare send en tekst eller si til ham at du ikke tror at dere passer sammen og at han får ha lykke til videre.
Gjest grønnfi Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Huff max uheldig med den..... Men gode bordvaner hadde han..... Bare send ham en melding og si dessverre har du truffet en annen som du vil bli bedre kjent med. Så tar han vel det til seg etterhvert. Og om han begynner å kreve svar om hva som gikk galt, si at du liker å bruke høye hæler. :gjeiper:
sophiaM Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 hahahaha stakkars mann ! Jeg er redd for at du ikke kan hinte om at du ikke er interressert i møtes flere ganger, men at du faktisk nesten må slenge det i fjeset hans. Sånne folk skjønner ikke hva de har gjort galt 2
Pria Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 For en tulling. Send han en kort og høflig men avvisende sms om at du ikke er interessert. Sender han en ny melding så ikke svar. 2
DesiGirl1988 Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2011 takk for svar alle sammen! Da skal jeg sende en mld og si som det er at jeg ikke er interessert, dessverre. haha jeg kommer ikke over den opplevelsen.
Namine Skrevet 29. juni 2011 #7 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Hjelpes! Hvordan reagerte du/hva sa du når han kom med høye hæler kommentaren sin? :gjeiper: Hørtes ut som en utrolig sær type, ikke akkurat et godt førsteinntrykk. :gjeiper: Endret 29. juni 2011 av Namine
DesiGirl1988 Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2011 Jeg elsker å gå i hæler, gud vet hvorfor jeg ikke hadde på meg det når jeg traff han, hadde på meg ballerina sko da. Jeg sa at jeg elsket hæler, og da smilte han bare... For en idiot!
trinvill Skrevet 1. juli 2011 #9 Skrevet 1. juli 2011 For en tulling! Mangler tydeligvis noen antenner... Gleder meg til å høre hva du skriver til han - og ikke minst hva han svarer!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #10 Skrevet 1. juli 2011 Jeg leeer!! :D Kjip date, men det blir nok en god historie når du får den litt på avstand.
Gjest Tipo Skrevet 1. juli 2011 #11 Skrevet 1. juli 2011 Hvis det er verste du har opplevd så missunder jeg deg... Jeg har et par minnerverdige fadeser om du ønsker å lese noe som kan lette humøret ditt, det er bare å si ifra. 4
Gjest Tipo Skrevet 1. juli 2011 #13 Skrevet 1. juli 2011 Jeg har ikke hatt mange dateopplevelser, de jeg har hitil er grunden til at jeg ikke har lyst til å gå ut lenger. En minneverdig date begynte med at han brøt isen med en rasistisk vits jeg gjenkjente fra en av de mer provoserende engelske standupkomikerne jeg er fan av. Greit, dårlig valg av materiale, men det viste at han delte en interesse fordi det er svært få steder du finner så grovt materiale som Frankie Boyle leverer. Etter at vi hadde bestilt maten begynte han å snakke om seg selv, jeg er ikke helt sikker på hvordan men han greide å "flatere" meg med å fortelle at han hadde svært dårlig syn på et øye og det andre var nærmest blindt. Når maten kom hadde han begynnt på en lang historie om de værre symptomene på influensaen han hadde og hvor paranoide legene var under fugleinfluensa perioden. Mens vi spiste fortalte han om soriasis'en han hadde på føttene, med beskrivelse av alle legene og kremene han hadde fått og efekten. (Han hadde heldigvis blitt kvitt problemet ved å smøre en halv tube av kremen på hver fot og sove med sokker over natten, neste morgen hadde han dratt av sokken og funnet at mesteparten av huden fulgte med, siden har han heldigvis ikke hatt noe problem med det.) Jeg har tre eldre brødre så jeg hadde ikke noe problem med å spise mens han fortale dette, dermed var ikke daten en total fiasko fordi jeg likte resturangen. Uheldigvis var han en nattugle og startet på jobb kl 6 hver morgen, sms'ene og oppringningene kl 3 og 4 om natten var ikke velkomne i tiden etter. Neste date var jeg ikke engang klar over at var en date, jeg ble satt opp av noen kolegaer til å tro at det var fest hos en annen kolega som var for blyg til å spørre meg ut. Siden jeg ble fortalt at det var fest og flere skulle komme så foreslo jeg å ta med en venninde. Jeg burde fortelle at dette var en veldig stille og beskjeden mann som altid gjorde jobben sin men som kunne være litt dumsnill og lettlurt. Venninden jeg ønsket å ta med var av typen som helst gjemmer seg bak meg når vi møter fremmede, hun går skjeldent ut og jeg ønsket å få henne ut av huset litt. Vi dro på byen sammen og gikk til huset hans, når vi kom fram var han halvveis inn i sin andre sixpack. Han snakket ikke mer når han var full så etter at vi hadde sittet i sofaen hans en liten stund så var sjekke trikset hans at han satt seg helt innat meg, så på meg med salig blikk og ga meg en klem som om han hadde tenkt til å sovne på skulderen min. Jeg kom meg løs og gikk på do, når jeg kom tilbake satt han slik med venninda mi og hun elsket det så hun ville ikke gå hjem. Det gikk downhill derifra fordi jeg ønsket ikke å sitte der med de to så vi dro på byen og etter en stund der førsvant de to mens jeg ble sittende med en mann som lente seg innat meg og fortalte i all fortrolighet "Det kan kanskje virke som jeg er veldig full, men det er jeg ikke, det er bare all dopet jeg røkte." Den neste episoden var faktisk dette parets skyld, de ble sammen og insisterte på at jeg skulle komme på en takkemiddag for at jeg førte dem sammen. Begge er av typen som er for blyge til å snakke til fremmede og de var fortsatt fremmede for hverandre, jeg hadde egentlig ikke lyst fordi det var ganske ubehagelig for meg dagen de møttes. DE SNAKKER JO IKKE! Det endte med at jeg tok med en date, det var siste dagen på jobben og det var en annen som hadde spurt meg ut flere ganger. Det skulle grilles og jeg hadde spurt om jeg skulle ta med noe, det hadde endt med at han insisterte på å kjøpe dette til meg. Dermed hadde det vært en pakke pølser der til meg alene, i løpet av minutter hadde jeg hele pakken på talerknen min, fortsatt frosne i midten, mens de andre ordnet seg ørret og kylling. Jeg la de tilbake på grillen sammen med kyllingen min, den blødde når jeg skar i den. Etter at jeg hadde gjennomstekt kyllingen min så jeg at venninda mi hadde spist opp et blodig stykke kylling mens jeg sto ved grillen, hun var for blyg til å be om å få den bedre stekt! Det var en stille afere siden vertskapet ikke sa et ord og jeg var ikke i form til å underholde med historier. Etter måltidet ryddet vi og mens jeg og venninda satt i sofaen begynnte mennene å bære bordet rundt huset for å sette det inne, så flyttet de det ut på terassen. Der satt vi mens jeg og venninda mi frøs ballene av oss i lette sommerkjoler, mine hint om at det begynnte å bli sent endte med at bordet ble båret inn igjen. Jeg var vist den eneste som ville hjem så det endte med at jeg sovnet, frysende i en liten sommerkjole, på sofaen mens de andre så på en eller annen eldgammel Sylvester Stalone film på vhs. Når vi endelig dro hjem var jeg groggy og sliten, i bilen på veien tilbake begynnte han å snakke om følelsene våre og hvor vi skulle gå herifra. Mitt svar var vel *hjem*, jeg husker ikke helt. Jeg vet ikke om den siste kan kalles en date men jeg fikk en venn på en seminar, han var en god venn når han var litt nedi flaska, men om dagen greide han ikke å være i samme rommet som meg. Det var litt søt første kvelden, men andre kvelden begynnte han å ta tak i folk jeg kjente for å fortelle dem hvor mye han elsket meg og han leverte lapper med kjærlighetsærklæringer. Han skrev dikt som han deklamerte under middagen og sang opera til meg i gangene. Han skulle også snakke om følelsene våre... De jeg var sammen med på seminaret var redd for min sikkerhet og lovet å passe på meg om han skulle bli skremmende. Så, virker det kanskje litt mindre alvorlig at han ønsket å spare på parkeringen og spiste kake med kniv og gaffel på en caf'e som serverer dårlig kaffe? 2
DesiGirl1988 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #14 Skrevet 1. juli 2011 takk Tipo for å dele dine erfaringer. Jeg har nå sagt ifra til han at jeg ikke er interessert, han sa først at han merket det siden jeg var veldig elegant:S men så har han prøvd å overtale meg eller bestemme meg, jeg svarer ikke på mld lenger eller tlf, men han gir seg ikke.... hva gjør jegg da? 1
Steinar40 Skrevet 1. juli 2011 #15 Skrevet 1. juli 2011 takk Tipo for å dele dine erfaringer. Jeg har nå sagt ifra til han at jeg ikke er interessert, han sa først at han merket det siden jeg var veldig elegant:S men så har han prøvd å overtale meg eller bestemme meg, jeg svarer ikke på mld lenger eller tlf, men han gir seg ikke.... hva gjør jegg da? Du har gjort det du bør gjøre; altså gitt en klar beskjed om at du ikke er interessert. Da er det bare full ignorering som gjelder. Ikke svar på noe som helst. Svarer du så blir du aldri kvitt fyren. 1
Gjest Tipo Skrevet 1. juli 2011 #17 Skrevet 1. juli 2011 nei nei skal ikke svare han.. Om han ringer kl 3 om natta så bann han huden full, det hjelper også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå