Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Er ikke det typisk at den som er sykelig sjalu og anklager andre for utroskap og nekter å tro på at man ikke er utro og også er voldelig, faktisk er den som er mest utro selv Jeg bare nevner det.. Har nemlig fått meg ny erfaring! 1
DesiGirl1988 Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Helt riktig det du skriver! Folk ser sine egne feil i andre. Den som er utro, tror at alle er som vedkommende. Tips: KOM DEG VEKK FRA SLIKE MENNESKER. 1
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Heh.. dette skal du være litt forsiktig med å si. Tenk nå litt, jente/gutt! Bruk hue! Men selvsagt. Det hender vel at det er slik! Mhm...akk.
Gjest HunterLady Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Det er ikke slik, men det hender at det er slik med noen. Jeg kan ihvertfall si at jeg har anklagd mange for å være det ene og det andre, men så var det jeg som var slik.
Glukk Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Jeg er ganske enig. Det er ofte ekstremt sjalu personer som er de verste selv..
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 mannen min er sykelig sjalu, var ikke det før. Da var det jeg som var det. Ganske sikker på att han har vært utro med meg i den tiden. uten at han har innrømt det. Nå er han sykelig sjalu, med god grunn 3
Gjest HunterLady Skrevet 29. juni 2011 #7 Skrevet 29. juni 2011 mannen min er sykelig sjalu, var ikke det før. Da var det jeg som var det. Ganske sikker på att han har vært utro med meg i den tiden. uten at han har innrømt det. Nå er han sykelig sjalu, med god grunn Healthy...
Gjest Koseklumpen Skrevet 29. juni 2011 #8 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Tja, eksen min var en veldig sjalu mann og det viste seg at han flørtet og var utro med nesten alt som gikk på to bein av kvinnekjønn. Jeg har vert sjalu selv tidligere på denne eksen, men jeg var ikke utro selv. Var vel helst det at jeg merket at ting var som de ikke skulle mellom han og så godt som alle jenter han kom i kontakt med. Endret 29. juni 2011 av Koseklumpen 1
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2011 #9 Skrevet 29. juni 2011 Dette gjelder vel mest når det dreier seg om sykelig sjalu da. Når man ikke får lov til å trene med menn, når man tror man er utro med alle menn på jobben, når man nekter å tro på hva man enn sier (eller er det bare en unnskyldning for å gjøre det slutt..) fordi en ikke er overbevisende nok (!!!) og har man en god forklaring så er den visstnok for god til å være sann og den må være innøvd....sånne ting! Og så viser vedkommende å ha den sletteste moral selv og lyver om alt og alle.
Gjest Koseklumpen Skrevet 29. juni 2011 #10 Skrevet 29. juni 2011 Dette gjelder vel mest når det dreier seg om sykelig sjalu da. Når man ikke får lov til å trene med menn, når man tror man er utro med alle menn på jobben, når man nekter å tro på hva man enn sier (eller er det bare en unnskyldning for å gjøre det slutt..) fordi en ikke er overbevisende nok (!!!) og har man en god forklaring så er den visstnok for god til å være sann og den må være innøvd....sånne ting! Og så viser vedkommende å ha den sletteste moral selv og lyver om alt og alle. Slik var eksen min. Han ble hysterisk om jeg brukte for lang tid på butikken da var jeg utro, om jeg ikke tok telefonen med en gang når han ringte da var jeg utro, om jeg ville ut å finne på noe med venninner da kom jeg til å være utro... Ja... Absolutt alt kunne han vri om til at jeg var utro igrun, til tross for at jeg aldri hadde gitt han noen som helst grunn til å tvile på meg noen gang. Og som sakt, så var han den som var utro til stadighet. 1
Gjest Maneater Skrevet 29. juni 2011 #11 Skrevet 29. juni 2011 Som representant for kvinnekjønnet kan jeg innrømme at jeg har flørtet som faen men jeg har aldri kysset eller ligget med andre enn mannen min.
Gjest Maneater Skrevet 29. juni 2011 #12 Skrevet 29. juni 2011 Som representant for kvinnekjønnet kan jeg innrømme at jeg har flørtet som faen men jeg har aldri kysset eller ligget med andre enn mannen min. Dvs. etter at vi ble sammen.
Erotisk Flukt Skrevet 10. juli 2011 #14 Skrevet 10. juli 2011 Man overfører hvordan man selv er i enkelte situasjoner hos andre for å få en kontroll over situasjonen. Hvis hun skal på byen alene, og han vet at han ikke klarer å holde fingra unna jenter når han er alene på byen, så vil han tro at hun er likedan, frem til at han ikke vet med sikkert at hun er ordentlig. Samme med når man skjuler eller gjemmer bort telefonen. En tenker hvilke grunner en selv kan ha for å gjøre noe slik, for så overføre det hos den andre. Eller at man overfører fra en ex til nåværende kjæreste. En gang utro, alltid utro har også en annen vri: En gang bedratt, alltid mistenksom. -Domino
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2011 #15 Skrevet 10. juli 2011 Utroskap kommer av usikkerhet og mangler i forholdet. Du har rett ts.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå