Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #21 Skrevet 6. mars 2004 Uten sperm hadde vi ikke vært født! Tenke på det...*skål*
Pedro Skrevet 8. mars 2004 #23 Skrevet 8. mars 2004 Stakkarn' er ikke alene. Jeg kjenner flere menn som har et merkelig forhold til sig egen saft. Når den har kommet ut av p... vedkommer den ikke produsenten lenger. Hvorfor det forholder seg slik, er det ikke mulig å få svar på. Jeg synes litt synd på de som har det slik, for de må rett på badet, og opptredenen må da virke en smule hysterisk for kvinnen som ligger igjen i bingen.
Pbrina Skrevet 15. mars 2004 #24 Skrevet 15. mars 2004 Hehe, jeg var borti en sånn en, ja. Rett i dusjen etter at han kom (og gjerne skulle jeg ta en dusj også...). Utrolig slitsom innstilling. På den andre siden er sperm forskjellig: Noen lukter mye, andre fikk jeg sopp av tvert, noen er seigflytende, andre er tynn som vann. Mens jeg nå har funnet verdens beste, som smaker akkurat passe lite og er passe flytende. Og nydusja er en selvfølge!
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #25 Skrevet 15. mars 2004 Jeg har en teori om at menn som MÅ gå og tørke seg med papir rett etterpå pga. spermen, ikke er altfor glad i seg selv og pikken sin. De jeg har vært borte i som har vært slik er gjerne pertentlige, kjedelige i sengen og umodne.. De som ikke MÅ tørke rett etterpå er gjerne mer avslappede og voksne. Takke meg til den siste gruppen her!
Pbrina Skrevet 15. mars 2004 #26 Skrevet 15. mars 2004 Beklager å måtte skuffe deg, men den teorien stemmer ikke for han jeg snakka om, han var ganske så stolt av utstyret sitt og likte mye rart i senga...
Virra Skrevet 15. mars 2004 #27 Skrevet 15. mars 2004 Har aldri truffet noen med såkalt spermfobi. Har det absolutt ikke selv Nei det gjør meg ingenting, er litt deilig syns jeg :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå