Gå til innhold

Spermfobi

mskancke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har sikkert spermfobi.

Jeg prøver å kvitte meg med så mye sperm som mulig, og så ofte som mulig.

Problemet er av og til å finne en mottaker.....

Men det var kanskje ikke det du mente med spørsmålet ?

Hilsen en guran med giverglede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the satisfier

hva i helsike er sperm fobi??

HAHA.. det må jo være noen galt med deg da? du kan ikke være redd for din egen sperm? huff.. synes synd på deg gutt! :ler::ler:

Lykke til i fremtiden, men trur du burde vurdere innleg på en eller annen psykiatrisk avdeling!!

håper for all del du ikke har dame...! stakkars hun.. :lol: :D :o

Good luck..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CHRISTER

jaja, redd for din egen sperm? ojda.. du har ett seriøst problem marius..! :ler::hoho::hoho::hoho: det skal jo ikke gå an..! =)

men hva med ronking da? hva skjer?? HAHA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Ærlig talt, folkens! Han stilte et spørsmål, og flere her gjør narr av stakkaren! Men til innsenderen av spørsmålet, så kunne det være lurt å komme med en definisjon el. en forklaring på hva du mener, jeg vet ikke helt om jeg forsto hva du mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

enkelte kvinner lider nok av "spermfobi"; kauker etter håndduk med en gang mannen har kommet.....  :hoho:   :hoho:    :hoho: '

Ja, jo, er DET spermfobi, så har jeg det. Ligner jo på en stor klyse med snørr, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, det høres jo ikke ut som det plager deg nevneverdig, mskancke? Så da er det vel bare å akseptere at slik er det? (Evt bedrive litt eksponeringterapi for deg selv ... Tvinge deg selv til å se på din egen sperm en gang i uken, så hver gang du har sex eller runker, så ta på det en gang i uken etc ... :ler: )

Kan forresten ikke si å ha hørt om det før, men det er sikkert ikke verdens mest sjeldne fobi. Ikke den med de største implikasjonene i hverdagslivet heller. Regner ikke med at du tilhørerer de av oss menn som synes det er hyggelig at dama svelger, eller hvordan har du det med andres omgang med sperm?

Hvis jeg skal vurdere mitt eget forhold til sperm så tror jeg nok det er helt normalt. Jeg samler det ikke i Norgesglass og setter det stolt på peishylla, men jeg brekker meg ikke av å få litt kliss på meg heller. Det er en av de mange kroppsvæskene man produserer, og på en langt morsommere måte enn de fleste andre :D Er nok mer fortrolig med å smake på og klisse litt med kvinners kjønnssafter enn mine egne, dog ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg har også spermfobi, jeg takler ikke å få mitt eget sperm på meg. Får helt fnatt.. ganske irriterende. MÅ dusje lenge hvis jeg får noe på meg... Bra jeg har dame som ordner det for meg. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

Ja, jo, er DET spermfobi, så har jeg det. Ligner jo på en stor klyse med snørr, jo!

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest bare lille meg...
joda.... buhu på stakkars lille meg. Nei. Folk for bare le, fordi det er latterlig.

OK.

spermfobi forklaring: Kanskje du som leser dette liker sperm, du ser på det, du tar på det og en gang i blant så spiser du sikkert litt. Det er noe jeg ikke tåler tanken av. FYSH!

Sperm. Blææ

Folk jeg kjenner sier jo; men det er jo ditt eget. SO?? Sperm er sperm.

Du tror sikkert at dette hemmer mitt sexliv.... nei, da trodde du feil.

Har null problemer med at det går, men jeg gidder ikke å studere det ekle dritten som ser ut som atomstrålet snør. nei du å du. Fysh.

he he... må bare le litt av deg Marius. Ikke for å håne deg eller noe men du får det liksom sagt... he he...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummerlady

Begriper ikke herrenes kvalme ved den væsken - mye æ' i ordene for den - men uansett kjønn, og for ordskiftets del: Dette er sannelig selve livssaften, i allefall den saften som best kvalifiserer for det, som vi her ser er åpenbart lite kledd i ord.

Den kan dressses opp og den kan dresses ned. Skal vi ikke dresse den opp nå? slo meg plutselig at jeg er glad i det elementet ved typen, steike rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...