Gjest mustang Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Tenner på jenter i strømpebukser. Unormalt eller fetisj ?
Gjest HunterLady Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Det blir betegnet som en fetish og er en ganske vanlig fetish. Haha, i min tid på Nettby hadde jeg enkelte bilder hvor jeg hadde korte kjoler og vanlige nylonstrømper. Fikk drøssevis av henvendelser fra strømpefetishister. Noen av de spurte om jeg hadde lyst å sende de brukte strømper. Og noen var til og med villige til å betale for de!!
Gjest Kølle Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Kvinner har sjelden/aldri objektfetishisne
Gjest Consensio Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 At man tenner på objekter som strømebukser, brukte truser osv som overraskende mange menn tenner på
Gjest HunterLady Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Aha.. Trodde først det var å tenne på å være et sexobjekt, noe jeg tror veldig mange kvinner tenner på. Så jeg forstod ikke hvorfor bare menn kunne ha denne fetishen :gjeiper: Men da skjønner jeg! Så det er nok riktig at objektfetishister stort sett er menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå