Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett faen hvor du snur deg, så kan du være sikker på at alle går rundt og har kjæreste. Selv de største tullingene kjæreste. Da er da jeg begynner å lure på om det er noe riv, ruskende galt med meg...

Og alle jeg blir kjent med er uoppnåelige...

Jeg blir kjent med noen - og vips, ring på hånda.

Jeg blir kjent med noen - og vips, gravid.

Jeg blir kjent med noen - og vips, ikke interessert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lever i en konkurranseutsatt verden.

Og det er alltid noen (en eller flere andre) som er desperate nok.

Vil du ha et kvinnfolk - altså typisk hvem som helst - så er hemmeligheten å være enda mer desperat enn resten av konkurrentene dine.

Om det har noe med med ekte kjærlighet å gjøre?

Nei, egentlig ikke.

Og derfor finnes det også veldig lite av ekte kjærlighet i denne verden.

Men det største problemet er nok det faktum at et slikt første-og-beste parforhold med stor sannsynlighet kommer til å gå til helvete før eller senere.

• Liker 1
Gjest Thefainter
Skrevet

Må si jeg kjenner meg litt igjen :klem:

Flere ganger i uken så sitter det et suuuuperforelsket par på bussen. Hun er gravid, og han ser så stolt ut. De koser og kysser og ser sååååååå lykkelige ut. Føler meg litt ensom når de er på bussen :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Samme her også, kjenner meg veldig igjen.

Over alt er det kjærestepar som er lykkelige, og gravide og alt er bare så perfekt.

Har vært alene i 3 år nå, og først nå begynner jeg å føle meg litt ensom :(

Skrevet

Det samme føler jeg. Alle har kjæreste. Eller er gift. Og har barn. Også føler jeg at man ser gravide overalt. På facebook ser man den ene etter den andre gifte seg og få barn.

Skrevet

På facebook ser man den ene etter den andre gifte seg og få barn.

Akkurat de to tingene der, ler jeg og takker gud for at ikke er meg.

men nå er jeg fremdeles ung da. Kommer vel kanskje med åra :P

Men ja, mennesket har en tendens til å legge mer fokus på negative sider.

Så om man er singel og savner en kjæreste, så vil en legge mer merke til alle parene der ute. Og hvis man er i et forhold, og kanskje egentlig skulle ønske man var singel. Så ja, da ser man bare single folk der ute. Been there done that.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv,ts :sjenert:

Skrevet

Virker som om det er mange som er sammen med noen for å være sammen med noen, ja, så det kommer jo an på hva man vil.

• Liker 1
Skrevet

Akkurat de to tingene der, ler jeg og takker gud for at ikke er meg.

men nå er jeg fremdeles ung da. Kommer vel kanskje med åra :P

Men ja, mennesket har en tendens til å legge mer fokus på negative sider.

Så om man er singel og savner en kjæreste, så vil en legge mer merke til alle parene der ute. Og hvis man er i et forhold, og kanskje egentlig skulle ønske man var singel. Så ja, da ser man bare single folk der ute. Been there done that.

Helt enig med deg i alt du sier!

Er selv ung, men ser folk rundt meg gifte seg og få barn. Egentlig har jeg ikke så veldig lyst til noen av delene, men det kan jo hende det forandrer seg etter hvert.

Det er helt sant det du sier om at vi legger fokus på negative sider. Jeg tror man bare må prøve å se noe positivt i den livssituasjonen man er i, og ta det derfra. Hvis man begynner å stresse om å skaffe seg kjæreste, forblir man garantert singel!

Skrevet

Virker som om det er mange som er sammen med noen for å være sammen med noen, ja, så det kommer jo an på hva man vil.

De fleste folk er sauer, og har ikke peiling på hva de selv vil.

De gjør bare som alle de andre (i flokken) gjør.

Skrevet

Hvis man begynner å stresse om å skaffe seg kjæreste, forblir man garantert singel!

Jeg blir garantert singel hvis alle jenter velger andre i stedet for meg... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke slikt lengre, unntagen når jeg blir minnet på det slikt som nå. Har vært singel i 10 år, og skulle jeg lagt merke til alle parene rundt meg i alle settinger, så kan en jo bare sette seg ned å gråte liksom. Jeg vil også ha en kjæreste, en livspartner, men det er ingen som banker på min dør! :gjeiper:

Det blir en date og to gjennom nettet nå og da... så langt ikke noe resultat. :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...