Isiselin Skrevet 16. november 2003 #1 Skrevet 16. november 2003 Tror jeg så en diskusjon her inne for en stund siden der det ble diskutert morgengaver. der ble det foreslått kokekurs til mannen. Min mann er en ivrig kokemann (Hurra!) og ønsker seg dette i julegave og siden noen av dere (husker ikke hvem) hadde kjøpt/planer om å kjøpe dette i morgengave tenkte jeg at denne personen sikkert vet hva noe slikt koster. Noen som vet det?
helenaa Skrevet 17. november 2003 #3 Skrevet 17. november 2003 Kanskje her? http://www.jacobs.no/?topic=6
Tusenfryd Skrevet 17. november 2003 #4 Skrevet 17. november 2003 Fossheim Turisthotell i Lom Du kan også gå på www.sol.no og bruke matkurs som søkeord - der finner du masse spennende. En nydelig gaveidé.
brb Skrevet 17. november 2003 #5 Skrevet 17. november 2003 Hei Jeg anbefaler deg å sjekke www.kulinaria.com, jeg har vært der mange ganger med jobben utrolig vellykket. Eller lurer jeg på om de har et opplegg hos Bølgen & Moi. Kjempe hyggelig gave, som er til glede for alle. BRB
zmurfette Skrevet 17. november 2003 #6 Skrevet 17. november 2003 De har div. kokekurs hos Bølgen og Moi. Sendte nettopp en kamerat dit i 30 årsgave fra vennegjengen og det var stor suksess. Kostet ca. 1500-2000 kr.
LilleMy Skrevet 17. november 2003 #7 Skrevet 17. november 2003 Jeg ga ett slikt kurs i morgengave til min mann for ett drøyt år siden. Det var på Le Canard i Oslo, og jeg mener det kostet 1500-1600 kroner for ett fem timers kurs pr. pers, da inkl. ett par glass vin til maten man man har tilberedt. Det var ett flott kurs, og jeg vil anbefale deg å gi ett kurs for to - da kan du som jeg være med på moroa .
Tyren Skrevet 17. november 2003 #8 Skrevet 17. november 2003 Jeg ga også mannen min kokekurs i morgengave. Kjøpte hos Jacob's på holtet og det er Lars Barmen som holder det. Bølgen & Moi og LeCanard er blant noen som holder kurs i Oslo. Jeg hadde en oversikt over flere steder som holdt kurs, hvis du vil, kan jeg se om jeg finner den, men send meg isåfall en PM eller mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå