AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Hvordan ville du likt det , dersom en jente som var interesert i kontakt med deg og bli kjent med deg , og som du selv har flørtet mye med på byen , sendte deg en venneforespørsel / hilsen på FB plutselig ? Ville du synes det var innpåslitent eller skremmende på noen måte at hun viser at hun tør å ta initiativ og fant deg på FB ? Eller bare hyggelig , ettersom dette er en dame du selv har flørtet mye med og kanskje er interesert i selv . Da er det vell ikke så rart om hun sender deg en venneforespørsel på FB ? . Etter masse gjensidig flørting mellom dere . Om hun er interesert i deg . Har lyst å sende han en hilsen på FB . For er så lenge siden jeg har sett han ute nå . Og ingenting skjer , om ingen tør å kontakte hverandre , kunn flørte . Virker som interessen er veldig gjensidig . Hva syns dere menn / gutter om det ? Hyggelig eller ikke ? Bør jeg gjøre det eller ikke ?
lunem Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Er ikke mann, men jeg ser ikke noe problem i å sende en forespørsel! eventuelt bare sende en personlig melding og si at det er lenge siden sist du har sett han nå spør om han har det fint! burde få ting på gli 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Er ikke mann, men jeg ser ikke noe problem i å sende en forespørsel! eventuelt bare sende en personlig melding og si at det er lenge siden sist du har sett han nå spør om han har det fint! burde få ting på gli Har så lyst . Er så lei av å leve i uvisshet om det kan bli noe der eller ikke .Har mange andre beilere også , men aner ikke hva jeg skal gjøre med dem . Noen av de liker jeg og kunne tenkt meg å sjekke mer ut , men han som jeg er aller mest interesert i , er alltså forduftet for øyeblikket . Og så lenge jeg tenker på han , blir jo de andre beilerne holdt på gress bare inntil vidre . Kjip situasjon for meg og for mine beilere : ( . Eneste måten å finne det ut på , er vell å ta kontakt .Så vet jeg hvor landet ligger hos han . Uker går , mnd går , og plutselig er han ikke ute på byen lengre . Snakket med han sist . Da sa han at han var singel . Rådløs , hva bør jeg gjøre ?
Kaisamaia Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Jeg er heller ikke mann, men har du tenkt tanken at han kanskje ikke er interessert NOK? For da hadde vel HAN gjort nettopp det du tenker å gjøre? Så du har vel egentlig svaret, eller? 1
lunem Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Har så lyst . Er så lei av å leve i uvisshet om det kan bli noe der eller ikke .Har mange andre beilere også , men aner ikke hva jeg skal gjøre med dem . Noen av de liker jeg og kunne tenkt meg å sjekke mer ut , men han som jeg er aller mest interesert i , er alltså forduftet for øyeblikket . Og så lenge jeg tenker på han , blir jo de andre beilerne holdt på gress bare inntil vidre . Kjip situasjon for meg og for mine beilere : ( . Eneste måten å finne det ut på , er vell å ta kontakt .Så vet jeg hvor landet ligger hos han . Uker går , mnd går , og plutselig er han ikke ute på byen lengre . Snakket med han sist . Da sa han at han var singel . Rådløs , hva bør jeg gjøre ? Bare ta kontakt med han! Du har ingenting å tape på det:) Det skjer ingenting om man ikke prøver. Er ikke sikkert han tør og ta kontakt med deg:)
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Jeg sier GO FOR IT! Du har ingenting å tape på det! Jeg har selv stått i en lignende situasjon og endt opp med en date...
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #7 Skrevet 29. juni 2011 Jeg er heller ikke mann, men har du tenkt tanken at han kanskje ikke er interessert NOK? For da hadde vel HAN gjort nettopp det du tenker å gjøre? Så du har vel egentlig svaret, eller? Vell . Han kom bort til meg sist for å prate . For aller første gang . Han virket ganske nervøs . Anspent . Som om han hadde motet seg litt opp , for å komme så nær meg og i samtale med meg ute på byen . Så det kan jo hende han rett og slett ikke tør selv å ta kontakt med meg på FB ? Er det ikke min tur nå da ? Å våge å ta kontakt . ? Denne gang ?
Kaisamaia Skrevet 29. juni 2011 #8 Skrevet 29. juni 2011 Det KAN selvfølgelig hende at det går bra, men takler du det dersom det ikke går bra? Er det ikke bedre å tenke på senere at det var HAN som sjekket opp deg? Vet det høres gammeldags ut, men jeg tenker sånn innimellom... vet ikke hva DU tenker, da. Men dersom du TØR å ta kontakt, og du tror at du takler det, må du bare prøve. Jeg synes bare det høres ut som om du er kvalm i magen allerede...og det er det vel ikke verdt? Er det ikke bedre å ha det bra? Det synes jeg, men det er ikke sikkert alle synes det LYKKE TIL
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #9 Skrevet 29. juni 2011 Det går helt greit, men du burde helt seriøst vurdere å fikse rettskrivinga di, du putter jo mellomrom mellom punktum og komma. Som mann er det faktisk noe jeg hadde lagt merke til, og lurt på hva du driver med. Det kan bety forskjellen om jeg svarer eller ei, fordi da hadde jeg mistenkt at noen trollet med meg. (no offense)
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #10 Skrevet 29. juni 2011 Det KAN selvfølgelig hende at det går bra, men takler du det dersom det ikke går bra? Er det ikke bedre å tenke på senere at det var HAN som sjekket opp deg? Vet det høres gammeldags ut, men jeg tenker sånn innimellom... vet ikke hva DU tenker, da. Men dersom du TØR å ta kontakt, og du tror at du takler det, må du bare prøve. Jeg synes bare det høres ut som om du er kvalm i magen allerede...og det er det vel ikke verdt? Er det ikke bedre å ha det bra? Det synes jeg, men det er ikke sikkert alle synes det LYKKE TIL Dersom jeg ikke hører noe svar fra han . Kommer jeg til å føle meg litt som en idiot etterpå som var så dum at jeg orket bry meg og vise interesse selv . Og jeg kommer til å trøste meg selv med beiler nr 2 . Alltså kaste meg i armene på han istede , da blir sikkert beiler nr 2 veldig glad tenker jeg . Det blir bittelitt ekkelt å se han etterpå , dersom han ikke svarer i det hele tatt . Men jeg overlever det . Jeg kan ignorere han da og bare glemme han og kose meg med beiler nr 2 istede da . . Vis han oppfører seg slik . Men da forstår jeg ikke hvorfor han har flørtet med meg ? Stirret etter og på meg , siklet og blunket til meg . Smilt og ja allt man gjør når man flørter med en fremmend man vanligvis liker ? . Hvorfor skulle han ikke svare ?
Kaisamaia Skrevet 29. juni 2011 #11 Skrevet 29. juni 2011 Er det ikke da bedre å droppe å kontakte ham? Dersom du ikke vil føle deg som en idiot... Du ser han sikkert ute igjen, og da kan dere vel snakke litt sammen? Han liker sikkert jakten på deg, (selv om du sa han virket nervøs) og kan komme til å synes det blir motsatt dersom du sender HAM en melding... Sorry, men det er slik verden er. Selvfølgelig KAN det hende at han svarer, men jeg ville ikke ha risikert dette...å måtte komme til å føle meg som en idiot. Er det ikke bedre å vente? Høres ikke ut som om du er så keen på ham heller, når du sier at du bare kan kaste deg i armene på beiler nr. 2? Hvorfor ikke gjøre det med en gang?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #12 Skrevet 29. juni 2011 Er det ikke da bedre å droppe å kontakte ham? Dersom du ikke vil føle deg som en idiot... Du ser han sikkert ute igjen, og da kan dere vel snakke litt sammen? Han liker sikkert jakten på deg, (selv om du sa han virket nervøs) og kan komme til å synes det blir motsatt dersom du sender HAM en melding... Sorry, men det er slik verden er. Selvfølgelig KAN det hende at han svarer, men jeg ville ikke ha risikert dette...å måtte komme til å føle meg som en idiot. Er det ikke bedre å vente? Høres ikke ut som om du er så keen på ham heller, når du sier at du bare kan kaste deg i armene på beiler nr. 2? Hvorfor ikke gjøre det med en gang? Jo , jeg er veldig gira på han . Men som sagt , jeg kjenner han ikke . Han kan jo vise seg å være en idiot . Og da kan jeg fort miste interessen for han . Allt som glittrer er ikke gull . Sån er det . Beiler nr 2 er en veldig kjekk mann også . Får jeg ikke nr 1 . Vil jeg gjerne ha nr 2 istede . Det er sommer og jeg må ha meg en mann snart ! Orker ikke å vente i evigheter heller . Det er da for mye forlangt. Jeg er ikke desperat . Jeg er bare singel og savner virkelig en mann nå . Derfor er jeg utolmodig .
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #13 Skrevet 29. juni 2011 Er det ikke da bedre å droppe å kontakte ham? Dersom du ikke vil føle deg som en idiot... Du ser han sikkert ute igjen, og da kan dere vel snakke litt sammen? Han liker sikkert jakten på deg, (selv om du sa han virket nervøs) og kan komme til å synes det blir motsatt dersom du sender HAM en melding... Sorry, men det er slik verden er. Selvfølgelig KAN det hende at han svarer, men jeg ville ikke ha risikert dette...å måtte komme til å føle meg som en idiot. Er det ikke bedre å vente? Høres ikke ut som om du er så keen på ham heller, når du sier at du bare kan kaste deg i armene på beiler nr. 2? Hvorfor ikke gjøre det med en gang? Mulig du har rett . Høres jo fornuftig ut . Får vell bare la han jakte i evigheter da ... Mern jeg begynner å bli lei . Lei spillet rett og slett . Samtidig har jeg flere kjekke beilere , minst to veldig kjekke til . Som virker veldig seriøse og ærlige og rett på sak . De vil ha meg . Eneste som bremser meg , er han andre jeg tenker på . Ellers burde jeg ha gitt disse to en sjangse .Før de går lei av meg også . Jeg venter og de venter - på visshet ...Slitsom situasjon . Fy fan hva han utsetter meg for . Han som tydeligvis elsker å jakte i evigheter .
Kaisamaia Skrevet 29. juni 2011 #14 Skrevet 29. juni 2011 Du har definitivt rett i at ikke alt som glitrer er gull! Det er det veldig viktig å huske på. Spillet er vel bare slik, er jeg redd. Jeg hadde ikke tatt kontakt, jeg hadde ikke villet utsette meg selv for uvissheten og den brennende smerten i magen. MEN du må selvfølgelig gjøre som du vil - jeg bare prøver å komme med noen innspill
Kaisamaia Skrevet 29. juni 2011 #16 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Er vel ikke så mange menn her, da Forresten TS, kanskje du skulle stilt spørsmålet på diskusjon.no eller noe sånt. Der er det jo mange menn som henger. Når det er sagt, vet du hva jeg mener du (ikke) bør gjøre :gjeiper: Endret 29. juni 2011 av Kristen
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #17 Skrevet 29. juni 2011 Er vel ikke så mange menn her, da Forresten TS, kanskje du skulle stilt spørsmålet på diskusjon.no eller noe sånt. Der er det jo mange menn som henger. Når det er sagt, vet du hva jeg mener du (ikke) bør gjøre :gjeiper: Jeg tror mannen trenger litt mot , forde han ER nervøs og usikker ovenfor meg ! Så hvorfor ikke oppmuntre han med en hyggelig beskjed . Eks Kos og prate litt med deg sist , kom gjerne igjen neste gang vi ses ute ? Bare hyggelig. Ha en fin sommer. HVA kan være galt med å sende en slik ufarlig beskjed til en man har en flørt på gang med ??? Det kan jeg ikke skjønne . Alltså jeg har ikke bydd meg fram og langflat for han . Kunn oppmuntret han til å våge å komme bort å prate med meg flere ganger , evt , vente å se om han svarer noe spennende tilbake . Er egentlig barnslig og feigt å ikke kunne kommunisere åpent og ærlig med de man flørter med . Er man ikke blitt litt for gamle til slikt ? Hvis det er kunn selve jakten han liker og dermed mister interessen for meg , og føler jeg ødelegger jakten hans med dette . Ja da er han såpass umoden og usikker på seg selv og hva han vil , at sansynligvis er han ingenting for meg likevell . Da er det jo egentlig bare å glemme han , å gå vidre . Når man er over 30 , har man ikke tid å vente i årevis på å våge å kommunisere med de man flørter med . Syns jeg . Er jo latterlig hele spillet .
Kaisamaia Skrevet 29. juni 2011 #18 Skrevet 29. juni 2011 Jada, det ER latterlig, men det er stor sjans for at du mister ham. Jeg bare sier det. Men prøv da vel, om du tror det funker
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #19 Skrevet 29. juni 2011 Jada, det ER latterlig, men det er stor sjans for at du mister ham. Jeg bare sier det. Men prøv da vel, om du tror det funker Miste han ? Går det an å miste noen man aldri har hatt egentlig ? Vell , han mister i såfall også meg med det samme . Meget synd for han . Skal bli morsomt å se hvilken annen dame han ender opp med , evt. ender opp som evig singel , dersom han er så feig , at han blir redd damer som tar kontakt .Og viser gjensidig interesse .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå