Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg driver og dater en fantastisk mann nå. Han er den første personen jeg ikke kjenner kjempegodt, men som jeg føler jeg kan være meg selv 100% sammen med. Oh, klisje.

Det jeg egentlig skulle spørre om, er hva dere syns om dette:

Vi kommer (forhåpentligvis :sjenert: ) til å ha sex en eller annen gang, men foreløpig har jeg sagt at jeg vil vente (selv om kroppen sier noe helt annet...). Grunnen er at jeg er redd for at vi kommer til det punktet at han vil at jeg skal suge han. For meg vil det være umulig, noe jeg syns er flaut. Grunnen er at jeg har slitt meg bulimi, og at jeg har en ekstremt god brekkerefleks + at jeg ikke klarer følelsen. Jeg er redd for å ta opp temaet mat siden dette er en mørk side av meg, og jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skulle få forklart det til han på en ordentlig måte.

Håper noen skjønner noe av alt babbelet mitt :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er min personlige mening, og du må jo selvfølgelig gjøre det annerledes hvis du vil. Men jeg tenker altså at du kanskje burde vente med å i det hele tatt ha sex med ham inntil du stoler på han og har et så nært forhold til han at du kan fortelle ham om bulimien.

Eventuelt så kan du jo bare at brekkerefleksen din er for god til at du skal kunne klare å suge ham, uten å fortelle han hvorfor ennå.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Forklar han situasjonen rett og slett. Jeg ville satt pris på at du var ærlig. For min del ville det heller ikke vært noe problem at du ikke kunne ha sugd, er ikke såååå glad i det uansett. For meg er det viktigere å kunne gi oralsex enn å få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...