AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Natt til i går hadde jeg en forferdelig vemmelig drøm. Jeg husker den ganske tydelig, og klarer ikke slutte å tenke på om den betyr noe, evt. hva. Har sett at noen her inne er ganske gode på drømmetydning, så jeg håper noen kanskje kan hjelpe meg litt også. Det var en veldig kort drøm, men det var mye informasjon inne i bildet allikevel. Jeg bodde i en svær, flott drømmevilla, hadde akkurat åpnet en egen business, og hadde mye penger tydeligvis. Jeg hadde også nylig giftet meg med mannen min. Jeg visste at nå kunne jeg avslutte livet mitt, la min rikdom gå til min mann, og det var jeg veldig fornøyd med. Jeg husker ikke nøyaktig hva planen var for å ta mitt liv, men de ble iallefall avbrutt, fordi jeg falt og brakk begge bena mine på midten av leggene (brukket slik at det ble hull, ben sto rett ut av leggene og jeg blødde forferdelig mye). Jeg husker at jeg satt på soveromsgulvet med brukkene ben, mannen min ved siden av og han påpekte at føttene mine begynte å bli sorte. Da sa jeg at "jaja, jeg skulle jo uansett dø" så satt jeg der for å blø igjel. Det siste jeg husker før jeg våknet, var at jeg begynte å lure på om det var det riktige å gjøre. Til informasjon skal jeg gifte meg i sommer, og mannen i drømmen klarer jeg ikke å huske om var min reelle fremtidige mann eller en annen. Ingenting annet i drømmen stemmer med virkeligheten - ikke er jeg rik og jeg har iallefall ingen planer om å ta mitt liv. Hva kan denne drømmen bety? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekerilar Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Hva kan vill fantasi vanligvis bety? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 8. juli 2011 #3 Del Skrevet 8. juli 2011 Vel, drømmen trenger ikke å bety noe som helst. Kanskje du i det siste har tenkt på fenomenet om å ta sitt eget liv. Kanskje du har lest om det, sett noe om det på TV, eller hørt noe omkring det. Drømmer kan være rare, uten at de trenger å bety noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 11. juli 2011 #4 Del Skrevet 11. juli 2011 drømmer er tanker som ligger i underbevisstheten din.. som bare kommer frem når du sover. La os si du drømmer om at faren din faller ned fra et tre. Det kan være fordi det i underbevisstheten din ligger et minne om da du fks var liten og du selv falt ned fra et tre, eller du var vitne til at det skjedde noen andre. Så blander hjernen din det med minner/tanker av din far. Jeg ahr selv hatt et par syke drømmer.. fks at jeg spise mine egne innvoller Men alt man drømmer er bare en blanding av ting man har sett, hørt, opplevd... bare noen øyeblikk fra en reklame på Tven kan havne i underbevisstheten din, og dukke opp igjen i drømmene dine... blandet med noe annet så det blir ekstremt sært Jeg trur du skal ta det med ro. Drømmer spår ikke fremtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå