Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til ?

Hva ser dere mest frem til ?  

1. 1. Hva ser dere mest frem til ?

• Brudepyntig
      0
    • Gå opp kirkegulvet
      11
    • Selve sermonien
      12
    • Fotografen
      0
    • Middagen
      0
    • Talene
      1
    • Kaffe og kaker
      0
    • Bryllupsfesten
      0
    • Bryllupsnatten
      1
    • Bryllupsreisen
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere må velge, hva gleder dere dere mest til ? :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte selve sermonien, men gleder meg også veldig til å gå opp kirkegulvet. Synes vielsen er det aller viktigste, det er det jeg virkelig gleder meg til og har drømt om i alle år, alt det andre blir bare bonus.

:D :D

Skrevet

Når det gjelder hva jeg gleder meg mest til, så svarte jeg talene. Ikke fordi seremonien ikke er viktig, den er jo det viktigste, men jeg har litt blandede følelser overfor nettopp den delen av bryllupet. Gleder meg jo, men er også litt nervøs. Det er et så høytidelig øyeblikk at man har en viss ærefrykt for det. Min far er veldig god til å holde tale, han er veldig overbevisende og personlig, så det gleder jeg meg til. Kjæresten min er også en rutinert taler, og i tillegg veldig følelsesmenneske, så det blir nok tårer fra både ham og meg og sikkert flere med...Har ennå ikke bestemt meg for om jeg vil holde tale, gjør jeg det blir jeg nok ganske nervøs for den delen av festen....

Skrevet

Jeg gleder meg aller mest til selve seremonien. Å bli ektevidd til mannen jeg lever sammen med og deler gleder og sorger med.

Skrevet

Til sermonien! Til å gå opp kirkegulvet også, men aller aller mest til å bli smidd i hymnens lenker!! *sukk*

Skrevet

Nå skrev du "hvis du måtte velge", Snurre, men jeg klarer ikke!

Og i virkeligheten slipper vi jo heldigvis også å velge og kan glede oss til alt! :hjerter:

Skrevet

Til dere som har svart å gå opp kirkegulvet, hvorfor har dere svart det?

Skrevet
Til dere som har svart å gå opp kirkegulvet, hvorfor har dere svart det?

Jeg svarte det, og grunnen er at dette er starten på hele seremonien, og et øyeblikk man husker utrolig godt i ettertid! Det er virkelig et av høydepunktene for meg!

Det er masse følelser og spenning som er bygget opp, og i det dørene går opp og man går oppover kirkegulvet utløses alle følelsene på en litt "merkelig" måte. Det er virkelig en følelsesladet stund. Gleder meg veldig til det i forkant, og det er en stund som sitter som spikret i hodet mitt i ettertid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...