Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når klesvasken min er ferdig, og jeg absolutt ikke har tid til å ta utav den, er det best å la døra være igjen eller åpne den da?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Igjen tror jeg.. da slipper du ikke inn luft og klærne vil ikke ligge å "råttne".. men jeg vet ikke.. bare gjetter :)

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg pleier å la den være igjen. Har gått bra det :)

Skrevet

Jeg har lært av min mor at man bør ta den opp så det ikke blir vakum der inne. Da kan det hende du ikke får dden opp i det hele tatt. Har skjedd hjemme hos oss.. Tror min far til slutt måtte skjære hull i glasset.

Men du kan åpne såpeluka i steden.

Skrevet

Den skal vere igjen. Om ikkje tørkar klena mykje fortare, og tørkar då berre litt. Resten av klevasken blir sur, om den ligg litt for lenge.

Skrevet

Den skal vere igjen. Om ikkje tørkar klena mykje fortare, og tørkar då berre litt. Resten av klevasken blir sur, om den ligg litt for lenge.

Den blir forresten ikke sur om man åpner døra og lukker den helt inntil, så det bare er en liten sprekk. Gjør det ofte når jeg vasker tøy om natten, setter døra på gløtt på morgenen, og henger opp/tørketrommel når jeg kommer hjem fra jobb.. Den sure lukta kommer hvis det blir stående 10-12 timer har jeg merket. Men det kommer sikkert an på temperatur og fuktighet i rommet også, for der jeg bodde før ble det lukt fordi det tørket sakte på tørkesnora..

Skrevet

Har akkurat fått ny vaskemaskin der døren åpner seg av seg selv når vasken er ferdig! Jeg tenker dermed at det må være mer fordeler og mer postitivt med en åpen dør etter vask, enn at den forblir lukket når produsenten har valgt å legge inn en slik funksjon....

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...