AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Artikkelen Da vet vi i allefall at høykarbo IKKE fungerer, og at lavkarbo gir en lyst til å drepe løver
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Artikkelen Da vet vi i allefall at høykarbo IKKE fungerer, og at lavkarbo gir en lyst til å drepe løver Dette er helt svada, som det meste i Dagbladet. Kuren varte i en uke?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Ja, de prøvde ikke lenger enn ei uke. Vindrikkeren og høykarbospiseren ga seg etter 2 og 4 dager Kanskje ikke så rart akkurat det da. Men jeg er enig i at det burde vært testet mer seriøse metoder over lengre tid.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Skrevet 28. juni 2011 Altså, hvis han faktisk spiste alt og hele av det her Fire brødskiver med syltetøy og ost til frokost. Rosinbolle og kaffe. Pasta med ostesaus, focacciabrød og Cola til lunsj. Kjøpepizza til middag, Big One (ekstra mye deig). «Chocolate fudge brownie»-is til dessert og kanelbolle til kvelds. Så er det jo ikke rart han gikk opp i vekt, kjøtt eller ei. Selv gikk jeg ned 10kg på makaroni og ost. Å du skjønne studenttid.
PepsiMax Skrevet 30. juni 2011 #7 Skrevet 30. juni 2011 Hihi Godt skrevet, og morsom lesning!! Men syns de burde testet ting over lenger tid. Men enkelte av diettene er jo ikke gjennomførbare hvis man vil fortsette å være frisk da...
Bernardette Skrevet 3. juli 2011 #8 Skrevet 3. juli 2011 Jeg syns også det er synd at de brukte så kort tid på dette. Tenk om de hadde satt av 4-6 mnd, det ville vært interessant å lese det! Hva som skjer på en uke betyr faktisk ingen verdens ting.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #9 Skrevet 3. juli 2011 Jeg syns også det er synd at de brukte så kort tid på dette. Tenk om de hadde satt av 4-6 mnd, det ville vært interessant å lese det! Hva som skjer på en uke betyr faktisk ingen verdens ting. Det er vel ikke akkurat ment så veldig seriøst (tenk på hun stakkaren som måtte ha spist babymat i fire måneder), da. Og om en Dagbladet-journalist spiser sånn mat i fire måneder er det strengt tatt ikke en vitenskapelig test det heller. La forskere ta seg av forskningen og Dagbladet ta seg av moroa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå