Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på leting i alle år etter en foundation som matcher min veldig LYSE hudtone! Nå er jeg lei! Trenger en i flytende form som passer til kombinasjonshud. Noen som kan hjelpe en fortvilet sjel? :sjenert: Gjerne også en god concealer som ikke tørker ut huden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tikei.se har mange forskjellige nyanser. Jeg er veldig blek, og bruker ikke den lyseste de har. Ellers har Everyday Minerals også ganske lyse nyanser. Og MineralHygenics. :)

Skrevet

Mac har et bra utvalg av foundations i alle farger :)

Skrevet

Den lysteste på the Body Shop er ganske grei! :) Jeg bruker den nest-lysestes om også er ganske lys.

Skrevet

Du kan også sjekke ut Illamasqua.com. Der går det an å ta kontakt med dem, så hjelper en av deres makeupartister deg med å finne riktig farge. :tommelsmil:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig får mer uren hud av mineralsminke, og synes aldri resultatet blir så naturlig og bra som med flytende.

Har prøvd de fleste kjente merkene over flere år.....

Brukte Clinique før, var fornøyd - gikk over til mineral og fikk gradvis veldig mye dårligere hud - selv med merker uten bismuth.

Jeg har ganske så lys, sensitiv kombinasjonshud(gjerne veldig tørr om morgenen, og lett blanding utover dagen) og liker veldig godt Cliniques Superbalanced. Den beste jeg har prøvd til nå, om man liker litt naturlig utseende.

Bruker fargen alabaster om vinteren(til lys hud, den lyseste de har tror jeg....). Lett til medium dekkevne.

Har også forsøkt Even Better til Clinique, den er mer dekkende og tyktflytende, og selges i samme farge. Har kjøpt den til kveldsbruk i helgene.

Anbefaler deg å lese anmeldelser på makeupalley forøvrig av anbefalte produkter, har klart å unngå endel bomkjøp med det.

Skrevet

Make Up Store har mange lyse farger :) Finnes i en vanlig utgave og en matt.

Selges på Kicks.

AnonymBruker
Skrevet

Takk alle sammen!:-)

Skrevet

Det var TiKei som hadde det som ble "min" foundation, jeg bruker den nest lyseste. Har alltid vært en Nemi, klassens lyseste gjennom alle år.. så den er bra lys! Nest lysest for kald hudtone har jeg brukt i to år nå. Superfornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...