Gjest Gutt29 Skrevet 16. november 2003 #1 Del Skrevet 16. november 2003 Noen av kjærestene jeg har hatt har klaget over sårhet og svie i kjeden etter sex. Har ikke brukt kondom. Denne svien har ofte vedvart en stund. Begge har vært hos lege og forklart situasjon, testet oss, uten å komme nærmere en foklaring av den grunn. Den ene av kjærestene mente hun kunne få små rift i kjeden under akten, og at dette svidde når det kom i kontakt med annen væske eller ble irritert. Er det noen som har lignende erfaringer? Er dette vanlig? Hilsen litt bekymret gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 16. november 2003 #2 Del Skrevet 16. november 2003 Noen av kjærestene jeg har hatt har klaget over sårhet og svie i kjeden etter sex. Har ikke brukt kondom. Denne svien har ofte vedvart en stund. Begge har vært hos lege og forklart situasjon, testet oss, uten å komme nærmere en foklaring av den grunn. Den ene av kjærestene mente hun kunne få små rift i kjeden under akten, og at dette svidde når det kom i kontakt med annen væske eller ble irritert. Er det noen som har lignende erfaringer? Er dette vanlig? Hilsen litt bekymret gutt. Da må kjeden ha vært dårlig smørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #3 Del Skrevet 17. november 2003 :o Dårlig smurt kjede, er veldig kjedelig... Sykkelkjede???? Folkens det heter skjede, skj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. november 2003 #4 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg opplevde det som et problem når jeg var sammen med en som hadde utstyr som var altfor stort for meg (eller som jeg var altfor liten for, alt ettersom hvilken vei man ser det.) Da ble jeg lett sår, fikk rifter inni skjeden ved sex, noe som gjorde at vi måtte vente litt til neste gang, da det gjorde ganske så vondt. Hjalp ikke med mer smøring da, for den var bare rett og slett for stor for min. Sånt skjer. Har kun opplevd det med den ene partneren. (men han hadde visst hørt det før.) (og ja, han var ganske stor.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 17. november 2003 #5 Del Skrevet 17. november 2003 Det høres vont ut er det bare når dere har sex hun er sår å svier , får hvist ikke er det noe ant , men det er viktdig at hun er bløt det merker jeg selv får da går det helt smertefritt. lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå