Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i mitt 20 år lange liv vært på en fest og aldri vært på byen så kan ikke si at jeg har så mye erfaring med dette. Tingen er den at leter etter en kjæreste men vet ikke hvordan ting skjer på byen/fester, er folk bare ute etter ONS eller få venner eller finnes det damer som leter etter kjærester der også?

I såfall, hvordan går du frem? Snakker lenge med dem og bli kjent med dem for så å spørre om de vil finne på noe en dag? Eller bare finne fort ut om det er interesse, spørre om nummer/date og så gå videre til å sosialisere/henge med venner?

Drikker ikke alkohol, kan dette være negativt? Har egentlig ikke lyst å begynne heller

Hvis du som dame gir ut nummeret/avtaler date med en fyr, pleier du å følge dette opp eller bare glemme det dagen etterpå?

Kanskje mange dummer spørsmål men jeg er desverre ganske uvitende når det kommer til denne delen av hele livs-opplevelsen :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg ville ikke anbefale deg å bruke byen som skjekkested ts!

byen er jo bare et stort meat-marked!

du skaffer deg lett så mange ONS du vil, men faste og stabile forhold? njaaa, skeptisk!

det blir mer og mer og mer vanlig å dra på byn for å drikke seg mest mulig driting og knulle flest! norge ligger tross alt på verdenstoppen når det kommer til ONS.

• Liker 4
Skrevet

det blir mer og mer og mer vanlig å dra på byn for å drikke seg mest mulig driting og knulle flest! norge ligger tross alt på verdenstoppen når det kommer til ONS.

Tragisk.

• Liker 3
Skrevet

Å gå på byen/fest er kjempegøy så lenge du er sammen med venner som går ut for samme grunn som deg selv. Når jeg går på byen, så foretrekker jeg å dra ut med noen venninner, hvor ingen har som mål å lete etter et mannfolk for kvelden, men rett å slett bare ha det gøy med vennene sine og danse og ha det morro. Jeg har ALDRI brukt byen som et sjekkested. Det mest usjarmerende jeg vet er fulle mannfolk som maser om nachspiel og telefonnumre og slenger ut det ene komplimentet etter det andre. Heldigvis har de fleste venninnene mine samme syn som meg, og da slipper man at ene venninna bare stikker og ditcher deg til fordel for en fyr hu nettopp møtte og vil ta taxi med hjem.

Så ja, fest og byen er kjempestas hvis man skal ut for å kose seg med de vennene man allerede har. Men jeg ville ikke sagt at det er ideelt sted for å møte din fremtidige ektemann..men aldri si aldri..er vel noen som har funnet lykken på byen og :P

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

kunne ikke vært mer enig ice :jepp:

gøy å dra ut med venner, men best å holde seg unna alle de slibrige menneskene! man får en "kompliment", avviser gutten, så går han til damen vedsiden av å kommer med det samme eller et like dålig "kompliment" ..upersonlig til de grader!

men selvfølgelig finnes det untak, kan tenke meg noen her på KG har møtt the man/woman of her/his dreams på byn! men jeg råder deg til å heller lete andre steder!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Tragisk.

det jeg skrev, eller at det er sånn? :klo:

Skrevet

det jeg skrev, eller at det er sånn? :klo:

Tragisk at det er sånn. Oppdragelsen har gått rett ut av vinduet. Og da blir det vanskelig å finne noen som er noe å spare på.

• Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet

Tragisk at det er sånn. Oppdragelsen har gått rett ut av vinduet. Og da blir det vanskelig å finne noen som er noe å spare på.

mmmhm, er så tragisk at det ikke er mulig å sette ord på!

de fleste jevnaldrene jeg kjenner til ( jeg er 25), har ikke snøring på hvor mange de har hatt seg med.....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

de fleste jevnaldrene jeg kjenner til ( jeg er 25), har ikke snøring på hvor mange de har hatt seg med.....

Og hva er galt med det om jeg må spørre?? :angry:

Skrevet

æsj, tacky. Nå vil ikke jeg dømme noen etter hvor 'seksuelt frigjorte' de er, men jeg hadde vært flau om det var meg som ikke visste hvor mange partnere det var snakk om, og ikke husket navnene dems osv.

Hva har skjedd med verden..

• Liker 2
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg ville ikke gått på fest og byen bare for å sjekke, tror fort det kan bli slitsomt, kjipt eller kjedelig. Du må jo gå ut fordi det er morsomt i seg selv =)

Så møter man jo en del folk, fest er kanskje best for mingling men man kommer også i snakk med ukjente (eller kjente av kjente) på byn. Mange er teite, mange er morsomme å prate og feste med for den kvelden uten at man utveksler nummer, og noen får man kanskje så god kontakt med at man avtaler å finne på noe en annen gang.

Men dette er bare en del av det å gå ut og feste, ikke grunnen til at jeg gjør det.

Som oftest da, må innrømme jeg har vært ute noen ganger med gutteradaren skrudd på for fullt, men det ender jo gjerne med skuffelse fordi man ikke fant noen! Hvis det om festen/byturen var vellykket står og faller på om du møter din neste kjæreste så setter du deg selv opp for en lang rekke skuffelser. Bare gå ut og ha det moro og go with the flow! Det er en fin måte å treffe nye mennesker på iallefall, og det er jo det første man må gjøre om man skal finne "den ene".

Gjest NozMonster
Skrevet

eh? det gidder jeg ikke svare på en gang..

• Liker 1
Skrevet

eh? det gidder jeg ikke svare på en gang..

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv jente i starten av 20 årene. Når jeg er på byen så er jeg alltid der for å ha det moro med vnnene mine, men er også på utkikk etter gutter.

Problemet er bare det at det virker som om de fleste gutter nå til dags kun er ute etter ett ONS og det er ikke jeg. Så etter endel slibrige kommentarer og hender både her og der, så ender det aldri med at jeg gir bort noe nr. Skulle gjerne møtt en fin fyr på byen som var intr i å prate litt å bli kjent før vi måtte ha oss.. men ser ikke ut som det er greia i 2011 gitt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du høres kjempesøt ut, TS. Du må tenke på at du er mann, så det er du som må ta initiativet. Jeg mener...det er ikke mange kvinner som gjør det...dessverre. Da har du i alle fall det...at det er hos deg det ligger...initiativet må komme fra deg, og det er vel bra? Så kan du velge :) Men kanskje ikke på byen, nei, som folk her sier. Men du kan for all del PRØVE. Du er jo mann, så da gjør jo du det til om det blir slibrig eller ikke, så det så. LYKKE TIL, kjære deg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff kjæresten min på innflytningsfest hos en venninne. Han var utrolig lett å prate med, gøy å danse med og har god humor. Vi klinte en del på den festen, for å si det sånn.

Men alt dette skjedde da jeg slutta å stresse med å finne kjæreste. Hvis man er ute etter en kjæreste/ONS lyser det desp av deg på lang lei, og man kommer ingen steder. Erfaringa mi er at man kan treffe flotte mannfolk hvor som helst, og man trenger ikke lete dem opp.

Jeg vil uansett anbefale deg å finne ut rolig og fint om du liker å være ute på byen før du begir deg ut på kjærestejakt. Jeg er ikke spesielt begeistra for utelivet, og foretrekker hjemmefester. Jeg orker ikke kjøttmarkedet der ute, har aldri gjort det. Å danse med svette, innpåslitne mannfolk tiltaler meg ikke.

Men drømmemannen dukka opp da jeg minst venta det.

Hvis du ikke egentlig har lyst til å begynne å drikke alkohol, vil jeg heller ikke anbefale byen som et sted å finne livsledsager. Folk er ikke så sjarmerende når de er beruset og du ikke... Hva med å finne en ny fritidsaktivitet, f.eks et kor, en lagsport, spillklubb, dansekurs, hvasomhelst i stedet? :)

Skrevet

Det er psykt.

Skrevet

Foreldrene må ta den største delen av ansvaret.

At samfunnet har endret seg er ingen unnskyldning.

Holder ikke foreldrene poden i øra så går det galt.

Skrevet

Jeg traff kjæresten min på vorspiel, og ble så betatt at jeg ikke skjønte noenting. Jeg var da ikke ute etter å treffe gutter, jeg skulle ha det gøy med venninnene mine. Men nå, halvannet år senere er han min beste venn, kjæreste og samboer. Så, for min del funket vorspiel, men kunne like gjerne truffet han utenom vorspiel, da han var bestekameraten til noen av mine venner. Tror byn kan være en vanskelig arena, folk er full og slibrig, og ofte veldig kåt.. Det blir sjeldent forhold ut av slikt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her

Ser ut som om jeg får holde meg borte fra byen og fester :P Synes egentlig ikke det er noe spesielt gøy å være rundt fulle folk og hvis det er en elendig plass for å finne noen bli bedre kjent med blir det nok bortkastet tid.

Men takk for alle innspill :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...