Smørblomsten Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Hvor lenge tror/mener dere en gutt kan ha interesse av denne sengen? Blir den fort for barnslig for en 5-åring eller kan han ha den en stund? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25098228
Gjest Fable Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Kjempe moro nå, neppe like moro om 2 år. 4
Gjest Best Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Jeg hadde nok kjøpt den som første seng etter sprinkelsengen, men til en 5 åring så er det litt sent, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Den var jo dedigent stor og faktisk grusomt stygg. I tillegg var den jo ganske dyr. Nei, jeg ville ikke kjøpt en slik seng til 5-åringen min. Tror ikke den vil være interessant for ungen så veldig lenge. Kjøp heller en vanlig seng + kule og kreative ting til rommet som er enkle å skifte ut etterhvert som smak og interesser forandrer seg.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Fin måte å gjøre barnerom spesielle: Link. Ellers går det jo an å kjøpe brannbilsengen og så bare male den ensfarget når barnet blir større? Eventuelt selge den brukt og få litt av pengene tilbake.
Umuriel Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Usikker på hvor lenge den vil være interessant for barnet, men enig i at det er litt sent å kjøpe en sånn til en femåring. Her i huset ville den uansett ført til (enda) mer lek før leggetid, så her prøver vi å la senga være senga, og ikke en lekeplass. 2
Nuttery Skrevet 29. juni 2011 #7 Skrevet 29. juni 2011 LITT tema går, men en hel brannbil seng er vel kanskje ikke like kult? Blir litt som på Ekstrem Opppussing hvor de lager prinsessetema rom til 5 åringer. Ikke like kult når man er åtte. Som sagt: heller heng opp litt bilder e.l som er lett å skifte ut som årene går. Når det er sagt hadde jeg en liten gul seng med ender i sengehodet fra jeg var to til tolv, så det fungerer det og. Alt med måte i allefall. Brannbilsenga tok jo opp hele rommet.
Smørblomsten Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2011 Takk for meninger! Jeg er også litt inne på det med at det er litt i seneste laget å kjøpe den nå som han allerede er 5 år...evt ha den bare et par år og selge den brukt. Får nok igjen en noenlunde ok pris når den selges. Vi har plass, så det er ikke problemet. Men utfordringen er å finne en ok køyeseng som samtidig er litt kul
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #10 Skrevet 29. juni 2011 da jeg var yngre syntes jeg det var kult med sklie på køyesenga, og jeg ønsket meg en slik i lang tid. Jeg finner dessverre ingen bilder som kan være aktuelle, annet enn en artikkel om hvordan man kan bygge en seng selv. Men til gjengjeld høres senga veldig kul ut for en liten fyr Og så tror jeg nok at en slik seng varer lenger enn en brannbilkasse.
Smørblomsten Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 29. juni 2011 (endret) da jeg var yngre syntes jeg det var kult med sklie på køyesenga, og jeg ønsket meg en slik i lang tid. Jeg finner dessverre ingen bilder som kan være aktuelle, annet enn en artikkel om hvordan man kan bygge en seng selv. Men til gjengjeld høres senga veldig kul ut for en liten fyr Og så tror jeg nok at en slik seng varer lenger enn en brannbilkasse. Kult med sånt flerbruksmøbel MEN med to personer med ti tommeltotter er det uaktuelt å bygge selv, men skjønner hva du mener med bildet. Har sett på mange slike varianter, men tror også en sklie er for sent nå som han har passert 5 år. Letingen fortsetter, huff, enten blir det en kul seng som må selges igjen, eller så går vi for en seng som han skal ha "for alltid" når han bor her hjemme Endret 29. juni 2011 av Smørblomsten
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #12 Skrevet 30. juni 2011 Vi solgte akkurat brannbilsengen til gutten vår på fem år, han mente den var for toåringer. Har nå køyeseng med taustige fra taket for å komme opp i andre etg hvor det er kosekrok med masse puter.
Smørblomsten Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #13 Skrevet 30. juni 2011 Vi solgte akkurat brannbilsengen til gutten vår på fem år, han mente den var for toåringer. Har nå køyeseng med taustige fra taket for å komme opp i andre etg hvor det er kosekrok med masse puter. det hørtes ut som en fin seng! MEN, da må gutten din ligge nede og sove, ikke sant? Min er veldig opptatt av å ligge oppe, og gå opp via en stige...og så vil han ha mulighet for overnattingsbesøk under seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå