Gå til innhold

Kan noen anbefale en telefon som er som Iphone4 eller bedre

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har mange ganger sagt at jeg aldri skal ha meg Iphone, men nå har jeg brukt kjæres Iphone4 og er hekta! Jeg liker kameraet og bilderedigerings funksjonene og liker måten jeg kan bruke internett på. Synes den er ok å skrive meldinger med og å ringe har jeg ikke prøvd.

Jeg vet at det er litt smak og behag, men finnes det et godt og ikke for dyrt alternativ til Iphone4?

Endret av Missiw
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samsung Galaxy S2.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har mange ganger sagt at jeg aldri skal ha meg Iphone, men nå har jeg brukt kjæres Iphone4 og er hekta! Jeg liker kameraet og bilderedigerings funksjonene og liker måten jeg kan bruke internett på. Synes den er ok å skrive meldinger med og å ringe har jeg ikke prøvd.

Jeg vet at det er litt smak og behag, men finnes det et godt og ikke for dyrt alternativ til Iphone4?

Hvis du absolutt ikke skal ha iPhone 4 hadde jeg personlig sett nærmere på Samsung galaxy s9000 II (altså den helt nye fra Samsung) Den prøver jo å være en slags iPhone-killer, og har faktisk bedre specs enn iphonen.

En annen ting er at jeg synes du skal bite i det sure eplet og bare kjøpe iphone4 dersom du er hekta....

• Liker 1
Skrevet

Hmmm, Samsung Galaxy altså... Får sjekke den ut. Takk!

Har litt med prinsipper det at jeg ikke vil bite i det sure eplet å kjøpe en Iphone. Synes ikke om kundebehandlingen deres.

• Liker 1
Skrevet

. Synes ikke om kundebehandlingen deres.

Å? Dårlig erfaring?

Skrevet

HTC Desire HD. Alt en Iphone har, og mye mer ;) Hyl ut hvis du ender opp med android-telefon, så skal jeg tipse deg om flere geniale apper du MÅ ha.

Skrevet

Å? Dårlig erfaring?

Ikke personlig, men har hørt av flere at de er vanskelige og ikke følger norsk lov, ang. garanti o.l. Virker som om de er så store at de ikke trenger å følge spillereglene og sånt irriterer meg.

• Liker 1
Skrevet

Ikke personlig, men har hørt av flere at de er vanskelige og ikke følger norsk lov, ang. garanti o.l. Virker som om de er så store at de ikke trenger å følge spillereglene og sånt irriterer meg.

Tja...selv har jeg forholdt meg til Apple i en laaang årrekke nå, og har bare gode erfaringer men det finnes helt sikkert de som har opplevd det motsatte.

Norsk lov må imidlertid selv Apple forholde seg til så lenge de selger varer i Norge - til norske forbrukere.

AnonymBruker
Skrevet

HTC Desire HD. Alt en Iphone har, og mye mer ;) Hyl ut hvis du ender opp med android-telefon, så skal jeg tipse deg om flere geniale apper du MÅ ha.

Hvilke apper anbefaler du da? Har du tips til en god vekkeklokke app f.eks? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm, Samsung Galaxy altså... Får sjekke den ut. Takk!

Har litt med prinsipper det at jeg ikke vil bite i det sure eplet å kjøpe en Iphone. Synes ikke om kundebehandlingen deres.

Samsung galaxy S2 :)

Skrevet

Hvilke apper anbefaler du da? Har du tips til en god vekkeklokke app f.eks? :)

Sleep as an droid er genial. Man kan velge for om man vil ha et "matte-spørsmål" eller om man vil "finne den våkne sauen blant alle de sovende sauene" for å skru av alarmen om morgenen, for å passe på at man har våknet ordentlig :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...