Gå til innhold

Bryllupshjemmeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
he he nei nå er min hemmelig...... :blunke:

Hvorfor det ? :o

Skrevet

Nå er den bare tilgjengelig for de som skal inviteres i bryllupet.

Skrevet

ER det noen som vet om et sted man kan legge ut sånn bryllupshjemmeside? Har noen av de bryllups-stedene på nettet noe sånt? Vi trenger et sted vi kan legge ut ønskeliste og informasjon!

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Ingen norske sider? Hmm... da får vi bare legge det ut et annet sted på nettet da.

Skrevet

Kvinneguiden har en egen avdelig for bryllupshjemmesider i Magasinet vår, men det er det ikke mnage som har tatt i bruk.

Det ville være hyggelig om flere skrev noen ord der.

Her er hjemmesidene, men først må du registrere deg som skribent, om du ikke allerede der det.

Registrer deg her.

Gjest Popelka ulogget
Skrevet

Jeg kom in på den, men de enkelte sidene virket ikke! Jeg får prøve igjen senere...

Skrevet

Ja, kjempefin side, Viblie. Her er forresten vår side. Er jo ikke så altfor mye info der enda, men det kommer vel etter hvert, tenker jeg...

Skrevet

Så koselig side du har, Isiselin..... :D

Tok meg en tur i gjesteboka di, jeg.....

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Syns de her bryllups-hjemmesidene her inne har blitt veldig kjedelige jeg, Gry. Kanskje dere kan gjøre noe med det? Sånn at de kan legges opp mer som en vanlig hjemmeside? Med bilder og linker og sånt...

Skrevet
Syns de her bryllups-hjemmesidene her inne har blitt veldig kjedelige jeg, Gry. Kanskje dere kan gjøre noe med det? Sånn at de kan legges opp mer som en vanlig hjemmeside? Med bilder og linker og sånt...

Man kan laste laste opp bilder i Magasinet :-)

Og lage linker går også bra (gjør som her).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...