Tropic Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Dette er sikkert det dummeste spørsmålet noen gang, meeeen jeg skal i et bryllup, skal ha på lilla kjole og sliter med å finne sko som passer meg, kjolen og ikke er for høye. Har funnet et par hvite sko, litt glansfull, men er det greit? Greit å bruke hvite sko, de ser litt ut som brudesko.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Så lenge kjolen er lilla går nok dette greit! Jeg har brukt hvite sko i bryllup som gjest, og jeg reagerte heller ikke negativt på de som haddenhvite sko i vårt bryllup.
Rainbow Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Jeg ville ikke syntes det var noe rart med hvite sko. Hvit kjole, derimot...Det er vel det som er "forbudt", er tvilsomt at noen tenker over folks skofargevalg. Har hatt hvite sko til lyseblå kjole i bryllup selv, følte ikke at det var noe feil.
Tropic Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2011 Tusen takk for svar begge to! Litt redd å tråkke noen på tærne, første gang jeg skal møte HELE familien til kjæresten min!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 Hva blir det neste spørsmålet i denne kategorien? Kan jeg ha på meg hvit truse i bryllup? Jeg har hvitt hår, må jeg farge det når jeg skal i bryllup? 2
Gjest Jay Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Da jeg giftet meg hadde forloveren min en kjole i samme farge som kjolen min. Tror at så lenge bruden ikke bryr seg så bør ihvertfall ikke gjestene bry seg de heller. Så lenge det ikke er tvil om hvem som er bruden(type møte opp i sin gamle brudekjole/med slør), så går det meste greit.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Skrevet 28. juni 2011 Tusen takk for svar begge to! Litt redd å tråkke noen på tærne, første gang jeg skal møte HELE familien til kjæresten min! AB fra #2: Skjønner deg godt, etterhvert finnes det mange en del bridezillas slik at man ikke helt vet hva som er OK eller ei, men hvite sko til en lilla kjole kan ingen brud forsvare å bli sur for. Kos deg i bryllup! 1
Gjest Badabing Skrevet 29. juni 2011 #8 Skrevet 29. juni 2011 Jeg hadde aldri tenkt over om noen hadde hvite sko, og jeg tror jeg har hatt det selv også.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #9 Skrevet 29. juni 2011 Hva blir det neste spørsmålet i denne kategorien? Kan jeg ha på meg hvit truse i bryllup? Jeg har hvitt hår, må jeg farge det når jeg skal i bryllup? Jeg lurer faktisk på dette, ikke det med håret, men undertøy. Skal i bryllup denne sommeren, og lurer på om det er greit at jeg har en pen hvit truse og et elfenbenfarget korsett under kjolen. Kjolen ligger penere over det enn over en bh. Jeg er redd noen skal bekylde meg for å være for brudete, prøve å ta oppmerksomheten eller noe. Tror dere bruden vil reagere på dette? 1
elisabeth30 Skrevet 29. juni 2011 #10 Skrevet 29. juni 2011 så lenge kjolen ikke er hvit så spiller det ingen rolle med tilbehøret
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #11 Skrevet 29. juni 2011 Jeg lurer faktisk på dette, ikke det med håret, men undertøy. Skal i bryllup denne sommeren, og lurer på om det er greit at jeg har en pen hvit truse og et elfenbenfarget korsett under kjolen. Kjolen ligger penere over det enn over en bh. Jeg er redd noen skal bekylde meg for å være for brudete, prøve å ta oppmerksomheten eller noe. Tror dere bruden vil reagere på dette? Bare hvis du har tenkt å ta av deg kjolen i bryllupet. 5
Gjest Tirkes Skrevet 3. juli 2011 #12 Skrevet 3. juli 2011 Sist bryllup jeg var i så hadde jeg hvite sko og hvit clutch til en knallgul kjole. Ingen som sa noe på det. Tror ikke fargen "hvit" er ulovlig, er heller dette at man ikke skal overstråle bruden. Hørte ikke ett kritisk ord om det, og har sett mange andre gå i hvite sko også, eller hatt annet hvitt tilbehør. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå