AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Jeg er en jente på 22 som liker å leke en del med meg selv i senga. Spesielt når sambo er uye å reiser med jobben. Igår kveld ble jeg veldig kåt(og våt) og følte at 2 fingre ikke var nok. Jeg fortsatte med 3 og etterhvert ble jeg kåtere og kåtere og og ville se hvor mange fingre jeg kunne få inn.. jeg tok på gøy å brukte begge hender hvor jeg tok 3 fingre fra hver hånd inn i musa. (skal nevnes at jeg har veldig små hender og slanke fingre) Det var trangt, men det gikk helt fint. Og det var deilig. Jeg har selv en samboer som sier jeg er trang, (og det kjennes også sånn ut da vi har sex). Men jeg synes jeg fikk inn veldig mye til å være..trang. Følte meg plutselig veldig vid, og ble litt kvalm av tanken etterpå (???). Går det an å bli utvidet permanent av å tøye grensene på hva man får inn? og kan man gå fra å vanligvis være relativt trang til å bli så vid bare av kåthet?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Når du blir kåt blir du ikke bare våt men mye blod pumpes rundt i kjønnet. Da blir det lettere å utvide og mer elastisitet der nede. Men nei, det er ikke permanent. Ikke bekymre deg for det, du er fortsatt like trang og vil alltid være det. Frem til du føder i alle fall.
slavinnen Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Det er utrolig hvor elastisk vaginaen er. Et spedbarn skal presses ut av det og at du etterpå kan trene deg opp til en nesten like trang åpning som utgangspunktet er helt utrolig. Men selvsagt-om en liker fisting og gjør dette flere ganger i uken så holder skjeden seg litt videre enn uten fisting regelmessig. Men om du slutter å utvide åpningen regelmessig går den tilbake til sin stramme form igjen.
Gjest HunterLady Skrevet 28. juni 2011 #4 Skrevet 28. juni 2011 Don't worry. Du er helt normal nedentil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå