AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Føler jeg har svettet mye mer i det siste enn jeg vanligvis gjør, og min faste sterilan aloe vera fungerer ikke lenger. Er det noen som har noen andre å anbefale? Gjerne en som er å få kjøpt på vanlige butikker eller apotek, reiser snart på ferie og vil gjerne ha den med meg. Føler meg ikke helt klar til å ta steget opp til aluminiumsklorid, er ikke det veldig mye styr? Har hørt man ikke kan barbere seg samme dag som man har det på, jeg barberer meg under armene mer eller mindre annenhver dag, i allefall nå i sommermånedene... Takknemlig for svar!
Monica84 Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Denne er den beste jeg har prøvd! http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?id=5308
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Skrevet 29. juni 2011 Jeg bruker Biotherm sin, og er veldig fornøyd med den. Og jeg svetter mye... Men kjøp den "vanlige" med blek turkis topp, de andre lukter ikke bra! Koster 135 kr på Estethique.
Gjest Spinell Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Jeg bruker Biotherm sin, og er veldig fornøyd med den. Og jeg svetter mye... Men kjøp den "vanlige" med blek turkis topp, de andre lukter ikke bra! Koster 135 kr på Estethique. Den funker heller dårlig på meg, i alle fall. Roll-on-utgaven var helt ubrukelig, mens stick-en fungerer på dager med lite fysisk aktivitet. Jeg anbefaler Sterilan oxygen fresh som stick. Synes generelt at stick og spray fungerer bedre enn roll-on, og dessuten er de mye mindre klissete.
LilleLola Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 jeg syns den nye til sterilan er veldig god, den har gul kork og heter summer fresh eller noe sånt.. fått kommentarer fra kjæresten at jeg lukter veldig godt etter jeg begynte å bruke den ihvertfall, og veldig få deodoranter fungerer på meg
Neala Skrevet 29. juni 2011 #7 Skrevet 29. juni 2011 eller De fungerer like godt på meg begge to. Garnier sin er jo den rimeligste, og den er å få kjøpt på dagligvarebutikker
Bloodflowers Skrevet 29. juni 2011 #8 Skrevet 29. juni 2011 Jeg bruker Stop24 som jeg kjøper på apoteket. Den er veldig nøytral, og lukter ikke. ER vel heller en antipersperant, men den fungerer veldig bra på meg iallefall. Jeg svetter ikke like mye når jeg bruker den. Tar på litt på kvelden før jeg skal legge meg, så fungerer den kjempebra gjennom hele neste dag Hvis jeg vil lukte litt godt i tillegg bruker jeg bare parfyme
Elinore Skrevet 29. juni 2011 #9 Skrevet 29. juni 2011 Denne bruker jeg, og det er den beste deodoranten jeg noen gang har prøvd. Den har ingen lukt, og jeg har aldri hatt antydning til svette når jeg bruker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå