Gå til innhold

3 kapsler samtidig?....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg har lenge tatt tran til daglig (2 kapsler ), men igår kjøpte jeg en ny type. Grunnen er at jeg så det stod "women" og innholder kalsium ( det gjør ikke møllerstran ). Tenkte at det passer mer for oss kvinner. Er det noen her inne som også tar triomega? Er den bedre enn vanlig tran? Det jeg egentlig lurer på, skal jeg ta 3 kapsler samtidig? Eller deler man 2 om morgen og 1 ettermiddag?

Håper noen kan gi svar :lol:

Takk på forhånd! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elin gjest

Jeg tar også Triomega Women. Tar to kapsler hver dag, men i tillegg tar jeg periodevis mange flere kapsler med vanlig omega -3. Du kan helt sikkert ta tre Omega Women samtidig. Pass på å få i deg noe antioksidanter, da øker du effekten av fettsyrene. Antioksidanter kan være sink eller C-vitaminer. (Hvis du får i deg masse fettsyrer, vil de "haskne" før de har noen effekt, dette unngår man ved å ta antioksydanter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for svarene! :D

Da får jeg ta 3 om morgen, og 1 multivitamin ettermiddag ( den innholder også C-vitamin, så jeg tror jeg er på rett spor )

Igjen, thanks a lot girls! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kom nettopp på dette:

noen sier at man får kviser av melkeprodukter, og melk innholder kalsium. Vil det si at triomega kan gi kviser? Siden det innholder også kalsium? For hvis dette gir kviser, så bør jeg kanskje gå tilbake til møllerstran..?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...