AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Vi har plutselig fått 4-5 dager fri jeg og min mann og ønsker å utnytte disse til en liten ferietur. Vi har ikke all verdens med penger til dette så å bruke 11-12000 på en hopp-på weekend blir for dyrt. Vil gjerne dra et sted det er litt finere vær enn her. Nå tordner og lyner det, hehe Vi må dra allerede i morgen tidlig og komme hjem senest på tirsdag. Andre ganger vi har dratt på spontanturer har det vært veldig vanskelig å finne overnatting til overkommelig pris uten at vi må slå opp teltet. Noen som har noen tips? Er åpen for det meste! :D
Sommerdans Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Sjekk ut restplass.no Kjempemange gode tilbud. Har akkurat bestilt tur til Tyrkia der, for 2000 kr pr pers, tur - retur med hotell!
Tussilago_2 Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 hva med 5000? Søkte på restplass.no og finner da endel turer til 2500 per person (for det meste til Riga... ) lykke til
Sofie_22 Skrevet 28. juni 2011 #4 Skrevet 28. juni 2011 (endret) Dere kan jo se på restplass.no eller restplasser på sidene til ving, apollo ol. Eller så vil jeg anbefale Praha. kom nettopp hjem derifra, og har ikke annet å si enn at det er en nydelig by og en masse å gjøre Ikke særlig dyrt heller! Endret 28. juni 2011 av Sofie_22
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 Gode tips, men fra Stavanger blir summen betydelig mer. Vi kan gjerne ta bilen fatt også, så lenge det ikke blir KUN kjøring hele tiden. Er ganske eventyrlystne, så kom gjerne med tips utenom det "vanlige"..
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Bare å fyre løs, må snart begynne pakkingen til "hvorsomhelst" :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå