Gjest Ben Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Er det vanlig å ta flere runder med en ons? Tenker da f.eks at ons kan bli igjen på søndag for å pule litt utover formiddagen? Det er jo digg å pule når man er litt fyllesyk, eller skal man stikke hjem med en gang?
Glukk Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Ja, jeg vil vel si det er ganske vanlig? Jeg har hvertfall ingen problemer med å ta flere runder med hotte ONSer. Er han stygg/usympatisk/ekkel hadde jeg derimot kastet ham ut/dratt etter den første (og siste) gangen. Men er der lyst er der lov!
Gjest Ben Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Ja, jeg vil vel si det er ganske vanlig? Jeg har hvertfall ingen problemer med å ta flere runder med hotte ONSer. Er han stygg/usympatisk/ekkel hadde jeg derimot kastet ham ut/dratt etter den første (og siste) gangen. Men er der lyst er der lov! Sånn som i og overnatte og være litt sammen utover formiddagen uten å stresse med å dra hjem?
Gjest Safe Skrevet 28. juni 2011 #4 Skrevet 28. juni 2011 Ja, jeg vil vel si det er ganske vanlig? Jeg har hvertfall ingen problemer med å ta flere runder med hotte ONSer. Er han stygg/usympatisk/ekkel hadde jeg derimot kastet ham ut/dratt etter den første (og siste) gangen. Men er der lyst er der lov! Det er greit å ligge med en som er stygg/usympatisk/ekkel en gang men ikke to? Hvorfor ligge med en som du har slike meninger om i utgangspunktet? 1
Gjest Katten. Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 Dagen derpå kjenner kroppen alle giftstoffene i kroppen, og tror at den holder på å dø. Dermed kickstarter den libidoen så til de grader, slik at man skal sikre artens videreførsel. Kombinert med at det slippes ut en del endorfiner, er sex den beste hangover-kuren. Selvfølgelig blir det flere runder på morgenkvisten før jeg/hun drar! :D
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 Ja, det virker til å være relativt normalt. De fleste av gangene jeg har hatt ONS så har det blitt to runder. En på natten og så en på morrakvisten før en av oss forlater den andre. 1
Glukk Skrevet 28. juni 2011 #7 Skrevet 28. juni 2011 Sånn som i og overnatte og være litt sammen utover formiddagen uten å stresse med å dra hjem? Altså, være litt sammen og ikke stresse med å dra hjem, som i et morgenknull eller 2: ja. Men å være sammen og ikke stresse med å dra hjem, som i sitte å snakke om barndom mens man koser seg med frokost: nei. Er det et ONS skal det (etter min mening) ikke være for lovey-dovey, med mindre man ligger i senga! Det er greit å ligge med en som er stygg/usympatisk/ekkel en gang men ikke to? Hvorfor ligge med en som du har slike meninger om i utgangspunktet? Jo, det er greit én gang, for det er ikke alle som ser like deilige ut uten ølbriller på. Selv om, helt ærlig, det ikke har skjedd meg enda.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #8 Skrevet 28. juni 2011 Det er da helt vanlig hos meg. Og mennene prater om det meste også, ekser, jobb, samfunnet, barndom (!), mora deres (hehe) osv. Jeg sier som min utro eks: det er så mange menn! (for hans del damer da) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå