Gå til innhold

Bør jeg få et svar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette vil sikkert virke som et dustete spørsmål/problem for noen, men må få luftet tankene litt.

Vel nå nærmer det seg veldig tiden for bryllup. Vi skal gifte oss i starten av August og jeg er veldig klar over at det kommer et utdrikningslag. Nå er det sånn at det er ikke mange helger å ta av, og vi skal på en ukes ferie nå ganske snart. Det er ikke bare Jeg, samboeren og den lille datteren min som skal avgårde, men også store deler av familien min.

Forloveren min ble nylig informert om dette fra ei annen venninde av meg. Men sånn som det ser ut så har hun fortsatt planer om å holde festen på en av helgene i ferien.

Det som er "problemet" er at hun har fortsatt ikke pratet med samboeren min om når, og jeg begynner å bli litt stresset over at kanskje ferie planene går i vasken :( Bør jeg be henne om å få et svar på om det faller på akkurat disse to dagene? eller blir det å kreve litt mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje samboeren din er med på planleggingen ;)

Det kan jo være at han vet når ting vil skje og har alt under kontroll. Hvis du vet at forloveren din er varslet så kommer hun nok til å ta hensyn til dato og tidspunkt. Det ordner seg sikkert :)

Skrevet

Er jo berre å gi beskjed til forlovar at den og den helga er de bortreist.

Skrevet

Takk for svar :) Samboeren min går rundt og er ganske sur fordi han ikke hører noe. Han må jo ha lillemor den dagen, og han er veldig bestemt på at han vil på feire :S Så det er litt slitsomt med en sur mann i tillegg :S

AnonymBruker
Skrevet

Da synes jeg mannen din burde ringt forloveren din for lenge siden. Det burde jo ikke være noe problem å ta én telefonsamtale? :)

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Unnskyld et spørsmål fra en utdatert dame i en annen generasjon (kanskje også en annen dimensjon :fnise: ). Jeg synes det er interessant å lese i de forskjellige fora, selvom mange ikke har noen relevans til mitt liv.

Dette med utdrikningslag, er det blitt obligatorisk, for ikke å snakke om diktatorisk, i våre dager? Det er jo mange som gruer seg til dette. Meningen er vel at det skal være en minnerik opplevelse, med ablegøyer og moro, og ikke en nervepåkjenning for den kommende bruden?

Gjest grønnfi
Skrevet

Mulig samboeren din er en god skuespiller?

Jeg vet om ei som tror hun skal på ferie en dag før hun faktisk skal (håper ikke det er deg da og at jeg ødelegger overraskelsen) Dette er avklart for lenge siden, men det kan jo ikke sies til bruden da.

Og ja Belladonna, det er dessverre slik at venninnene er verre en Bridezellas når det kommer til å gjøre faenskap. MEN tro meg de blir passe forbannet når det er deres tur til å drikkes ut.

Heldigvis har jeg sluppet unna slike kjiipe UL, men vi ser dem støtt og stadig i byen.

Skrevet

Eg hadde iallfall reist på ferie, og berre gitt beskjed til forlovar om dette, at den og den helga er eg vekk.

Skrevet

HeiHei :)

Ja det ser ut som at det omtrent har blitt obligatorisk med utdrikningslag. Men takk og lov har forloveren min klart å legge det på en annen dato enn feiren :D *puste ekstremt lettet ut*

Etter at jeg spurte henne om når ringte hun samboeren min like etter. Det var ingenting å bekymre seg for, så nå stoler jeg blindt på at jeg fortsatt kan glede meg til ferien :D

Så da håper jeg inderlig ikke at de har noe tull planlagt for meg som den bruden som ble nevnt over =P For jeg vil VIRKELIG på feire :D hehe :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...