Fuckman1983 Skrevet 28. juni 2011 #21 Skrevet 28. juni 2011 Aldri hatt ONS, kjem aldri til å ha det heller, men viss eg skulle det, hadde eg aldri i verda svelgja. Ikkje at det fristar å gjere uansett. Hvorfor i alle dager frister ikke det? Hva er det som ikke er opphissende med å svelge? Jeg "krever" at dama svelger, det føles ikke som en ordentlig orgasme dersom man må komme i kondomen eller andre steder, enten det er ONS eller en fast partner. Selvsagt slikker jeg fitta hennes grundig først, slik at hun da lettere vil si ja til å ta imot spruten etterpå :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #22 Skrevet 28. juni 2011 Tanken på å svelge gjør meg rett og slett kvalm. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #23 Skrevet 28. juni 2011 Tanken på å svelge gjør meg rett og slett kvalm.
Gjest HunterLady Skrevet 28. juni 2011 #24 Skrevet 28. juni 2011 Men urin svelger du? Du er jommen ra... eh, unik. Det var ikke om meg, men om Imli.. Jeg gjør/har gjort alt, så Imli er vel min rake motsetning vil jeg tro.
chikako Skrevet 28. juni 2011 #25 Skrevet 28. juni 2011 Har ikke hatt noen særlige ons før, men jeg hadde aldri svelget første gang vi hadde sex. For det første brukes kondom til man har avklarerert om den andre er frisk, for det andre er suging veldig personlig for meg. Jeg vet ikke om jeg hadde gjort det med noen jeg nettopp hadde møtt, siden jeg bare har gjort det på kjæresten min og det tok lang tid, men jeg tror ikke jeg ville ha gjort det første gang jeg hadde sex med noen. 2
Gjest imli Skrevet 28. juni 2011 #26 Skrevet 28. juni 2011 Aldri hatt ONS, drikker ikke, liker ikke å gi eller få oralsex. Hmmm :gjeiper: Er det rart? Hvorfor i alle dager frister ikke det? Hva er det som ikke er opphissende med å svelge? Jeg "krever" at dama svelger, det føles ikke som en ordentlig orgasme dersom man må komme i kondomen eller andre steder, enten det er ONS eller en fast partner. Selvsagt slikker jeg fitta hennes grundig først, slik at hun da lettere vil si ja til å ta imot spruten etterpå :gjeiper: Tja, eg har prøvd å svelgje nokre få gonger, og eg tykkjer rett og slett det er ekkelt. Ekkel konsistens og vond smak. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #27 Skrevet 28. juni 2011 Joda, det har nok hendt. Hadde en gang analsex også på ONS, men da var vi på hotellrommet hans en hel helg.. Synes vel ikke sammenlikningen med kondom er helt relevant; den er alltid på for å beskytte.
chikako Skrevet 28. juni 2011 #28 Skrevet 28. juni 2011 Joda, det har nok hendt. Hadde en gang analsex også på ONS, men da var vi på hotellrommet hans en hel helg.. Synes vel ikke sammenlikningen med kondom er helt relevant; den er alltid på for å beskytte. Hvis du svelger så er du jo ikke beskyttet av kondomen. Flere seksuelt overførbare sykdommer kan smitte til andre slimhinner, deriblant HIV. 2
Gjest Katten. Skrevet 28. juni 2011 #29 Skrevet 28. juni 2011 Har opplevd en god del ONS som svelget. Det var ekstremt tennende 1
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 28. juni 2011 #30 Skrevet 28. juni 2011 Jeg trodde sæden skulle i rompa første kvelden? 1
Gjest Katten. Skrevet 28. juni 2011 #31 Skrevet 28. juni 2011 Jeg trodde sæden skulle i rompa første kvelden? Neinei, det er ass-to-mouth som gjelder.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #32 Skrevet 28. juni 2011 Menn tilfredsstille damer med sin kjærlighetsstav. hehe Men seriøst, dt gjør han jo når dere har sex. Om han kommer så er det god for deg også? er like tilfred med kuk i fitte som det er å lese vg, hvis han er flink til å stimulere klitoris i tilleg, kan det bli godt, men jeg ser ikke på dette som hans oppgave, men for all del, hyggelig om han hjelper til. om han kommer eller ikke driter jeg i, å det har ingenting overhode med min nytelse å gjøre. Hvorfor i alle dager frister ikke det? Hva er det som ikke er opphissende med å svelge? Jeg "krever" at dama svelger, det føles ikke som en ordentlig orgasme dersom man må komme i kondomen eller andre steder, enten det er ONS eller en fast partner. Selvsagt slikker jeg fitta hennes grundig først, slik at hun da lettere vil si ja til å ta imot spruten etterpå :gjeiper: oralsex er ekkelt uansett hvordan jeg vrir eller vrenger på det - begge veier! Tanken på å svelge gjør meg rett og slett kvalm.
Gjest norah Skrevet 28. juni 2011 #33 Skrevet 28. juni 2011 (endret) Jeg har aldri hatt et ONS. Var nære på ei gang, men gadd ikke :gjeiper: Dog - hadde jeg vært singel de siste 11 årene så hadde jeg nok vært selektivt løssluppen, ja. Og da er svaret; nei, jeg hadde ikke svelget eller gitt oralsex for den saks skyld på en ONS. Årsaken til det er at jeg ikke kjenner vedkommendes seksuelle helse(han kan også feilaktig tro at han ikke er smittebærer) - og, jeg hadde ikke praktisert oralsex med kondom da jeg ikke gidder gjøre ting halvveis. Dessuten vet jeg ingenting om hvor han har hatt tassen sin ellers siden sist legebesøk, om han brukte kondomet riktig sist gang etc. Kall det risikoavers atferd. Folk som krever noe som helst slik som Fuckman1983 hadde jeg tørt bedt dra en viss plass. Endret 28. juni 2011 av norah 3
Gjest bazibaz Skrevet 28. juni 2011 #34 Skrevet 28. juni 2011 Ehm, altså, på t-banen kan du bli smitta av influensa, ikke kjønnssykdommer... Spørs vel på hva du gjør på t-banen. Ellers så tror jeg ikke det har skjedd mer enn en gang at jeg i det hele tatt har sugd på ONS.
Glukk Skrevet 28. juni 2011 #35 Skrevet 28. juni 2011 Aldri hatt ONS, aldri skal jeg heller Samme her! Aldri hatt ONS, kjem aldri til å ha det heller, men viss eg skulle det, hadde eg aldri i verda svelgja. Ikkje at det fristar å gjere uansett. Aldri si aldri sier jeg bare!!!
Cammis Skrevet 28. juni 2011 #36 Skrevet 28. juni 2011 Aldri si aldri sier jeg bare!!! Hehe nei, du har jo rett i det!;D Skjer det så skjer det.
Gjest Koseklumpen Skrevet 28. juni 2011 #37 Skrevet 28. juni 2011 Jeg svelger ikke på ons nei. Jeg suger ikke på ons heller da så det er ikke en problemstilling. For meg er suging forbeholt partneren min. Jeg er glad i både å suge og svelge, men kun med partner som jeg vet er sykdommsfri.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #38 Skrevet 28. juni 2011 Jeg svelger ikke på ons nei. Jeg suger ikke på ons heller da så det er ikke en problemstilling. For meg er suging forbeholt partneren min. Jeg er glad i både å suge og svelge, men kun med partner som jeg vet er sykdommsfri. Men hvis han forteller deg at han er sykdomsfri?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #39 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har aldri hatt ONS, har ikke tenkt til å ha det heller. Og hadde i allefall ikke svelga om jeg så hadde endt opp med ONS! Jeg synes faktisk det er rimelig ekkelt fra før av. De gangene jeg svelger, så er det noe stort for meg, noe stort jeg faktisk gjør for en mann. Og det gjør jeg bare for de jeg er ekstra glad i. OM jeg noen gang ender i ONS, så er det ikke hans nytelse jeg hadde satt først, for så å sitte der kvalm, og sikkert endt opp med å spy den sæden ned igjen i fanget hans. Hæhæ.. Skål. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #40 Skrevet 28. juni 2011 Men hvis han forteller deg at han er sykdomsfri? Ja, wow, da MÅ det jo være sant, siden han sier det. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå